سرهنگ علی اکبر کریمپور روز دوشنبه در این باره توضیح داد: گروه هایی در فضای مجازی و حقیقی به صورت شبکه ای اقدام به عضوگیری از بانوان و دختران همدانی می کردند تا آنان را برای حضور در میهمانی و مراسم های خاص با اهداف ضد فرهنگی آماده سازند.

وی با تاکید بر تلاش فروان در راستای انهدام این شبکه گفت: دشمنان نظام سعی در ایجاد موج رسانه ای با ترویج سبک زندگی غربی دارند که با انهدام و دستگیری این شبکه به اهداف شوم خود نرسیدند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تشریح فعالیت این شبکه گفت: مدیران این مراسم ها برای دعوت از میهمانان خود که بیشتر از بانوان فرهنگی، آرایشگران و خانم های خانه دار بودند اقدام به ایجاد کانال هایی در فضای مجازی با عناوین مختلف کرده و با بیان شرایط و تبلیغات خاص از مدعوین خود برای حضور در میهمانی ها دعوت می کردند.

سرهنگ کریمپور اضافه کرد: متولیان برگزاری این مراسم با بیان شرایطی همچون نداشتن وسایل صوتی و تصویری، حضور نداشتن فرزندان ذکور، اعتماد فرد مدعو را جلب کرده و اقدام به برگزاری میهمانی هایی تشریفاتی در بهترین هتل ها و تالارهای شهر همدان می کردند.

وی گفت: محتوای مراسمات برگزار شده رقص و پایکوبی بانوان، دعوت از خانم های خواننده همراه با سرو مشروبات الکلی برای این افراد، دعوت از خانم های رقاص از تهران و شهرستان های دیگر بوده و مراسم رقص و پارتی به سبک کشورهای خارج برگزار می شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به یکی از شگردهای تبلیغاتی این شبکه گفت: آنها در تبلیغات خود از افراد مدعو می خواستند ساعاتی از شوهر و فرزندان خود دور شده و فقط به خودشان فکر کنند و شاد باشند.

کریم پور گفت: این شبکه سازماندهی شده که با بهره گیری از پشتبانی های مالی دشمنان داخلی و خارجی درصدد ترویج فرهنگی غرب و ابتذال در بین زنان جامعه بودند پس از رصد اطلاعاتی در یک عملیات موفق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: طی هماهنگی های قضایی انجام شده ۲۰ نفر از این افراد مورد برخورد، توجیه و ارشاد قرار گرفتند.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.