رئیس جهاددانشگاهی استان از بهره‌مندی بیش از 40 هزار نفر از خدمات آموزشی جهاددانشگاهی استان در یک سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه سمنان، حسن رهایی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان که به بهانه سی‌ونهمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد با تقدیر از همراهی‌ها و حمایت‌های ویژه نماینده ولی‌فقیه در استان از جهاددانشگاهی گفت: حمایت‌های ویژه رهبری معظم انقلاب از جهاددانشگاهی نقش مهم و محوری در شکوفایی و خودباوری جوانان این نهاد انقلابی و رشد و تعالی آن داشته است .

وی ابراز رضایت رهبری معظم انقلاب از جهاددانشگاهی را از افتخارات این مجموعه برشمرد و افزود: معظم‌له همانگونه که بارها فرمودند به جهاددانشگاهی اعتقاد راسخ دارند .

رئیس جهاددانشگاهی از حمایت‌های ویژه مقام معظم رهبری به عنوان مهمترین پشتوانه جهاد دانشگاهی یاد کرد و گفت: حمایت‌ها و تاییدات رهبری معظم انقلاب روح خودباوری و "ما می‌توانیم"را در این نهاد انقلابی دمید.

رهایی از تاکیدات رهبری معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی به عنوان چراغی فراروی اقتصاد کشور نام برد و گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه امریکا راهگشا است.

این عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی استان از تحریم‌ها به عنوان فرصتی برای خودباوری و خوداتکایی بیشتر یاد کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی می‌تواند به برون رفت کشور از شرایط اقتصادی فعلی کمک شایانی کند .

وی بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌های استان و به ویژه ظرفیت‌های علمی و آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی استان تاکید و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که مسوولان استان اعتماد بیشتری به ظرفیت‌های استان داشته و در طرح‌های آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی از این ظرفیت‌ها بهره بیشتری بگیرند .

رهایی از برگزاری 222 دوره آموزشی طی یک سال اخیر در جهاددانشگاهی استان خبر داد و گفت: جدا از مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی که با 21 کدرشته در مرکز استان فعالیت دارد،بیش از 40 هزار نفر از خدمات آموزشی جهاددانشگاهی در استان بهره‌مند شدند .

وی از انعقاد 21 قرارداد پژوهشی در یک سال گذشته خبر داد و گفت: جهاددانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی نیز منشاء خدمات شایانی بوده که برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی، گفتمان‌های دانشجویی، برپایی نمایشگاه‌ها، برگزاری اردوهای دانشجویی "مرز پرگهر"، تولید و انتشار بالغ بر 5000 محصول خبری در دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا و...از آن جمله است .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.