به گزارش روابط عمومی دادگستری استان زنجان که روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در کارگاه آموزشی محاسن و معایب قانون جدید و نحوه اجرای محکومیت های مالی ویژه قضات افزود: خوشبختانه عملکرد دستگاه قضایی استان در بخش های مختلف مطلوب و از از قضات پاکدست و توانمند برخوردار است.
وی ضمن اشاره به نامگذاری سال و رونق تولید تاکید کرد: همه باید در تحقق شعار سال همت مضاعف کنیم، مبادا زمینه تعطیلی واحدهای تولیدی فراهم شود، لذا دستگاه قضایی استان زنجان در اجرای احکام با موضوع مسائل اقتصادی و کارخانجات ضمن توجه به حقوق محکوم له مانع تعطیلی کارخانجات خواهد شد، چرا که عده زیادی از فعالیت واحد های تولیدی ارتزاق می کنند .
رئیس کل دادگستری استان زنجان بر توجه و اهتمام همه قضات و کارکنان بر نوع برخورد با ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس قوه قضائیه برخورد خوب و مناسب با ارباب رجوع است نباید با عمل و رفتار خود موجب تکدر خاطر مراجعان شویم شاید بدلایل قانونی نتوانیم خواسته آنها را برآورده کنیم اما باید رفتاری در خور و شان آنها باشد.
حجت الاسلام صادقی نیارکی، یکی دیگر از تاکیدات مقام معظم رهبری توصیه به دستگاه قضایی بر مردمی بودن این دستگاه اشاره کرد و افزود: این دستگاه در این باره با حضور در جمع مردم در مساجد و مصلی ها ضمن استماع مسائل و مشکلات به سوال های حقوقی آنها نیز پاسخ دهند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ضمن تشکر از خدمات ارزشمند دستگاه قضایی استان گفت: خوشبختانه عملکرد مجموعه کارکنان دستگاه قضایی استان نسبت به سایر استان ها در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد که از این حیث جای تقدیر دارد
حجت الاسلام علی خاتمی افزود: کار قضاوت، بسیار دشوار و سنگین است چرا که با حقوق مردم سروکار دارد، جایی که حقوق مردم مطرح است نباید کوتاهی کنیم و جایگاه قضات جایگاه ارزشمند و بهترین پاداش برای قاضی بوده چون کار قاضی اجرای عدالت است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار داشت: در ارتباط با گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب نقشه راه را تدوین کردند و ما باید بر اساس این نقشه آن را بطور صحیح ریل گذاری کنیم و در مسیر آن قرار بگیریم و هر کس در هر مقام و مسولیتی وظیفه انجام آن را برعهده دارد.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.