مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: یک پروژه بزرگ و کم‌‌نظیر پرورش دام در شرق استان به همت اوقاف و امور خیریه استان اجرایی می‌شود.

به گزارش ایسنا-منطقه  سمنان حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله واحدی اظهار کرد: مهم‌ترین سیاست و اولویت اوقاف و امور خیریه استان سمنان در سال ۹۸ ، توجه به رونق اقتصادی و تقویت تولید است .

وی با بیان اینکه افزایش بهره‌وری موقوفات از اولویت‌های ما در سال ۹۸ است ادامه داد: موقوفاتی در سطح استان داریم که با تلاش این اداره کل درآمدزا شده‌اند. ضمن آنکه برخی از موقوفات موقعیتی مناسب دارند که می‌توان شاخص بهره‌وری آن موقوفه را افزایش داد .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه موقوفاتی داریم که زمین کشاورزی هستند و یک نوع زراعت در آنها انجام می‌شود، اضافه کرد: درآمد این دست موقوفات که نیت‌ واقف آنها کمک به ایتام و نیازمندان است، را می‌توان افزایش داد .

واحدی با بیان اینکه در کنار این مهم، چرخه تولید محصولات دامی و کشاورزی را مدنظر داریم و دنبال افزایش بهره‌وری در این بخش هستیم، تصریح کرد: اوقاف و امور خیریه استان این سیاست را امسال به‌طور جدی دنبال می‌کند .

وی با تأکید بر اینکه پروژه‌ای در حوزه تولید و پرورش دام در استان سمنان اجرایی می‌شود، اضافه کرد: این طرح، مرکزی کم‌نظیر در شرق استان اجرایی می‌شود و علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم ، اشتغال غیرمستقیم زیادی نیز در سطح استان ایجاد می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه جزئیات این پروژه را در آینده برای مردم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، اظهار کرد: تلاش می‌شود تا شاخص بهره‌وری موقوفات استان سمنان افزایش یابد .ضمن اینکه افزایش اشتغال‌زایی یکی از مهمترین محورهای کاری این اداره کل در سال رونق تولید است.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.