رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: تیم های استان اصفهان و تهران هم در رده های بعدی قرار گرفتند.

 مسابقه های مچ اندازی قهرمانی کشور در رده های سنی جوانان ، امید ، معلولین ، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

مجید محمدی نتایج تیمی مسابقات راست دست را این گونه اعلام کرد: تیم گلستان ، تهران و اصفهان عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی اظهار داشت: تیم های گلستان ، اصفهان و تهران هم در مسابقات مچ اندازی چپ دست مقام اول تا سوم رده های مختلف را از آن خود کردند.

  رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود اعلام کرد: ۳۳۳ شرکت کننده  در این دوره از مسابقات با دست راست و ۳۰۰ تن هم برای مسابقه با دست چپ شرکت کردند.

محمدی  با بیان اینکه  ۳۰ داور از استان های مختلف این دوره از مسابقات را قضاوت می کنند ، تاکید کرد : برگزیدگان این مسابقات پس از بررسی و تایید کمیته فنی فدراسیون بدنسازی به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ کشور رومانی معرفی خواهند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود ، ادامه داد: این دوره از مسابقات به همت اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ، اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود ، هیات بدنسازی استان سمنان ، هیات بدنسازی شهرستان شاهرود ، شهرداری شاهرود ، فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود ، شورای اسلامی شهرستان شاهرود ، کانون بسیج و ورزشکاران شاهرود برگزار می شود.

بیست و یکمین دوره مسابقات مچ اندازی باشگاه های کشور با حضور ۲۷ تیم از استان های مختلف کشور از هشتم تا یازدهم مردادماه در شهر شاهرود برگزار شد.

 شهرستان شاهرود دارای ۱۵ هزار ورزشکار سازمان یافته است.

۱۰۲۳/۶۱۶۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.