سردارسرتیپ پاسدارغلامرضا سلیمانی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نواحی مقاومت و اقشار بسیج در حال تلاش هستند تا بتوانند کمک‌های مورد نیاز مردم سیل زده را از قبیل پتو، لباس گرم، آب معدنی، کنسرو و سایر مایحتاج ضروری به این مناطق ارسال کنند.
وی افزود: همچنین با توجه به اعلام آمادگی تعداد زیادی از گروه‌های جهادی؛ برای اعزام و بازسازی مناطق سیل زده اقدام خواهد شد.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان با اشاره به اینکه تیم بسیج سازندگی سپاه استان درمناطق سیل زده مستقراست افزود: 2 ایستگاه نانوایی با تجهیزات کامل پخت در مناطق سیل زده مستقر شده و همچنین گروه های جهادی بسیج استان در حال کمک رسانی به مردم برای خارج کردن لوازم خانگی ازخانه هایشان هستند.
سردار سلیمانی گفت: امکانات لجستیکی سپاه استان اصفهان از جمله کامیون ها و ماشین های لجن کش، خودروهای تاکتیکی، بیل های مکانیکی برای حفر نهر و تخلیه آب، از روزهای ابتدایی در مناطق سیل زده مستقر و در حال فعالیت هستند.
سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی خاطرنشان کرد : تاکنون 6 روستا از 18 روستای استان گلستان که برای امداد رسانی به سپاه صاحب ‌الزمان (عج) استان اصفهان واگذار شده پاکسازی شده است.
بارش های جوی اواخر اسفند پارسال و اوایل اسفند امسال بخش زیادی از شهرهای آق قلا و قمیشان در استان گلستان را زیر آب برد و خسارت های زیادی به بخش مسکونی و تاسیسات زیر بنایی این منطقه وارد کرد.
6022 /7134/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.