کوروش حصیرباف روز دوشنبه به خبرنگاران در سمنان ابراز داشت: طراحی و احداث چند بوستان جدید در منطقه ۲ بر مبنای برنامه مصوب سال ۹۸ شهرداری سمنان در اولویت قرار گرفت وگزینش پیمانکار انجام و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی اظهار داشت: عملیات عمرانی بوستان‌های واقع در شهرک مدیران، شمال میدان پدران آسمانی با مساحت پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع و بوستان کنار بلوار مرحوم آیت الله هاشمی و بلوار علی ابن‌ابیطالب با مساحت حدود پنج هزار متر مربع و بوستان واقع در شهرک اتحاد با مساحت حدود ۶ هزار متر مربع از جمله این بوستان‌ها است.

حصیرباف، بوستان خیابان پاییز با مساحت یک هزار مترمربع و بوستان مقابل بیمارستان سینا با مساحت پنج هزار متر مربع و بوستان شمال میدان نور با مساحدت حدود چهارهزار مترمربع را از دیگر برنامه‌های در دستور کار قرار گرفته عنوان و بیان کرد: عملیات عمرانی، مبلمان و روشنایی این بوستان‌ها طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

مدیر شهرداری منطقه ۲ سمنان افزود: بازسازی چند بوستان دیگر منطقه ۲ شهر سمنان نیز در دستور کار قرار دارد و تا چند روز آینده عملیات بهسازی این بوستان‌ها آغاز می‌شود.

در حال حاضر ۷۳ بوستان در شهر سمنان  وجود دارد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.