حسن گیته روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال اعتراض شهروندان مبنی بر تجمع دست فروشان و برخی شغل های کاذب، تخریب فضای سبز و اموال عمومی از جمله آب نماهای موجود، پاکسازی و زیباسازی این میدان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه تجمع دلارفروشان و برخی افراد دستفروش در میدان ملاجامی علاوه بر آسیب رساندن به فضای سبز و ابنیه آن در این میدان باعث ناهمگونی بصری در بخش مرکزی شهر نیز شده است، بیان کرد: با توجه به اهمیت میدان ملاجامی به لحاظ فرهنگی طی تشکیل جلسه ای با دستفروشان، این مکان بدون مقاومت و با حداقل اعتراض این افراد مورد پاکسازی قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: علاوه بر پاکسازی عملیات ترمیم فضای سبز، راه اندازی آبنماها، نورپردازی اِلمان میدان ملاجامی و تعمیر و بازسازی سیستم روشنایی، گُل کاری و ترمیم چمن در این میدان در حال انجام است.
معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: از این پس از استقرار هرگونه دستفروش و سد معبر در میدان ملاجامی به عنوان یکی از میادین سطح شهر جلوگیری می شود زیرا آسایش و آرامش شهروندان و مسافران و همچنین نظم بخشیدن به مکان های عمومی در اولویت مجموعه شهرداری است.
به گزارش ایرنا، شهر 166 هزار نفری مهاباد دارای 2 هزار و 400 کیلومتر مربع مساحت بوده و از سال 1306 بلدیه یا شهرداری در آن راه اندازی شده است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.