حجت الاسلام عباسعلی جیرانی در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان در محل مصلی امام خمینی (ره) این شهر ابراز داشت: نماز جمعه، کانون عبودیت و میثاق‌گاه امت با رهبری است که موجب بصیرت افزایی مردم شده و میعادگاه پیشتازان ولایت‌مدار است.

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنند تا شرکت در نماز جمعه را در اولویت قرار دهند چرا که برگزاری باشکوه نماز جمعه، همچون خار بر چشم دشمنان است.

جیرانی تصریح کرد: در طول ۴۰ سال برگزاری نماز جمعه، بسیاری از توطئه های دشمنان در همین خطبه‌های نماز جمعه با بیداری ملت خنثی شده است.

وی اظهار داشت: نماز جمعه یک عبادت نیست بلکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری، نماز جمعه در راس امور و مساله‌ای مهم و حکومتی است.

جیرانی به فرارسیدن ایام حج اشاره کرد و گفت: هجرت به نماز جمعه حج فقرا و ثواب آن همچون ثواب حضور در کنار حجاج بیت الله الحرام است.

امام جمعه موقت دامغان به عملیات غرورآفرین مرصاد اشاره کرد و گفت: در سال ۶۷، سه روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸، دشمنان در مقابل صف پولادین رزمندگان جان بر کف انقلاب اسلامی قرار گرفته و شکست خوردند.

به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سال برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه و در راستای پاسخگویی به شهروندان، میز خدمت پیش از اذان ظهر، در محل مصلی نماز جمعه با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد. 

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و بیش از ۹۴ هزار نفر جمعیت دارد.

۹۸۵۶/۷۴۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.