به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: باید از جوانان با تدبیر در راستای حل مشکلات اقتصادی استفاده شود تا با همراهی مردم، مسوولان و دانشگاهیان شاهد بهبود وضعیت اقتصادی باشیم.
وی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان و کارشناسان در دولت با عزمی راسخ و متحد با فساد و عاملان این کار ناشایست برخورد کنند.
وی اضافه کرد: باید با مفسدان در اسرع وقت برخورد شود زیرا این امر می تواند اوضاع کنونی کشور را بهبود ببخشد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با رد مذاکره با آمریکایی ها ادامه داد: مسوولان آمریکایی در طول این مدت ثابت کرده اند که قابل اعتماد برای مذاکره نیستند زیرا فقط به دنبال منافع خود هستند و به همین دلیل مقام معظم رهبری مذاکره را منع کردند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: طبق فرمایش قرآنی، مسوولان آمریکایی شیطان صفت هستند و در مسیر شیطان گام بر می دارند که به همین علت، معامله با آنان کار درستی نیست.
وی افزود: مسوولان ما باید از تدابیر رهبری نهایت بهره را ببرند و در مسیر منویات معظم له گام بردارند تا زمینه پیروزی عزتمندانه فراهم شود.
امام جمعه ارومیه با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیرخم بیان کرد: در این عید بزرگ باید در تمام نقاط شهر جشن های بزرگی برگزار شود و عطر امامت و ولایت کل شهر را پر کند.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
8135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.