احسان عباسپور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای ساخت این کارخانه هزینه شده و اکنون این واحد تولیدی در مرحله تجهیز به ماشین آلات خط تولید قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: فشارهای اقتصادی و تحریم واردات ماشین آلات برای آغاز تولید در این کارخانه صنایع لبنی را با مشکل مواجه کرده است و امیدواریم با پیگیری های موردی این واحد هرچه سریع‌تر فرآیند تولید را آغاز کند.

مدیر تعاونی روستایی استان سمنان گفت: با تکمیل این طرح برای ۴۵ نفر اشتغالزایی می شود و با استفاده از دانش و امکانات بومی درصدد تکمیل این کارخانه در کمترین زمان ممکن هستیم.

عباسپور اضافه کرد: سال ۹۷ طرح تکمیل ظرفیت کارخانه کنسانتره شاهرود در دستور کار قرار گرفت و با اجرای این طرح برای ۹ نفر دیگر در این واحد تولیدی شغل ایجاد شد.

وی ادامه داد: ظرفیت تولید در این واحد تولیدی روزانه ۵۰ تن دیگر افزایش یافت و در روزهای آینده تعداد افراد شاغل در این واحد به ۳۰ نفر افزایش می یابد.

مدیرتعاونی روستایی استان سمنان تصریح کرد: در سال های گذشته ۶ واحد کوچک صنایع خانگی تعاونی روستایی در استان به بهره برداری رسید که اجرای این طرح تاثیر قابل توجهی در کاهش مهاجرت داشت.

۱۰۸ تعاونی و اتحادیه در چهار گروه تولیدی، روستایی، زنان و کشاورزی در استان سمنان فعال است.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.