مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان از برنامه ریزی برای اجرای پروژه‌های بین‌مزارع در هشت روستای این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای این پروزه‌ها به افزایش راندمان آب و خاک در اراضی کشاورزی کمک شایانی می‌کند.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، سید محسن طباطبائیان با اشاره به اجرای طرح‌های زیربنایی و خدمات کشاورزی در این شهرستان گفت: هشت پروژه احداث جاده بین مزارع به طول ۲۰ کیلومتر در شهرستان دامغان اجرایی می‌شود .

وی به میزان اعتبار لازم برای اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ میلیون ریال برای اجرای پروژه احداث جاده بین مزارع به طول ۲۰ کیلومتر در شهرستان دامغان در حال اجرا است .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های متعدد احداث جاده بین مزارع در این شهرستان در دستور کار جهادکشاورزی است گفت: این پروژه‌های احداث جاده بین مزارع در روستاهای « امروان، سبحان، معصوم‌آباد، ذیل آباد، صلح آباد، خورزان، ورکیان و شیر آشیان» اجرا می‌شود .

طباطبائیان با اشاره به برخی از فواید احداث جاده بین مزارع گفت: بهره‌برداری بهینه آب از منابع آب‌وخاک و صرفه‌جویی آب در بخش کشاورزی برخی از فواید ایجاد این جاده های بین مزارع است .

وی خاطرنشان کرد: تسریع در حمل‌ونقل، کاهش هزینه‌های تولید و ایجاد بستر مناسب برای کشت و کار از دیگر فواید اجرای پروژه‌های احداث جاده بین مزارع است .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با بیان اینکه بهسازی جاده‌ها سبب افزایش راندمان و کارکرد ماشین‌آلات کشاورزی می‌شود گفت: احداث جاده بین مزارع امری بسیار مهم و ضروری است .

طباطبائیان خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه‌ها بیش از ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان دامغان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.