به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با مسئولان نظام فرمودند که مذاکره با آمریکا سم است.
وی خاطر نشان کرد: مردم ایران خواهان مذاکره با استکبار جهانی نیستند و بعضی از مسئولان آحاد جامعه را از سایه جنگ نترسانند.
امام جمعه سمنان ادامه داد: مقاومت و اراده مردم تنها راه مقابله با کینه توزی های استکبار جهانی است و در آینده نزدیک با وحدت مردم، آمریکا شکست می خورد.
آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: آمریکا در سیاست های خارجی و داخلی کشورش مشکلات گسترده ای دارد و یاوه گویی های استکبار جهانی علیه ایران به سرانجامی نمی رسد.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: آل سعود قرار شد در چهار روز کشور یمن را اِشغال کنند اما مردم یمن با درایت و با دستان خالی خواب را از چشمان مستکبران منطقه ای و جهان گرفته اند.
وی ادامه داد: مردم یمن با مقاومت و ایستادگی پیروز هستند و در آینده نزدیک حکومت آل سعود در عربستان سقوط می کند.
وی تصریح کرد: وضع حجاب در ایران نگران کننده است و بعضی از زنان از بدحجابی عبور کرده و بی حجاب شده اند.
آیت الله شاهچراغی گفت: نیروی انتظامی برای جلوگیری از گسترش بی حجابی ها در کشور اقدام کنند و مردم ایران نمی گذارند این رویکردهای فرهنگی اشتباه در جامعه نشر یابد.
امام جمعه سمنان گفت: خانواده هایی در کشور داریم که پنج شهید دادند و بدحجابی و بی حجابی در جامعه ولایی ایران و نظام جمهوری اسلامی جرم است.
وی اضافه کرد: گسترش بی حجابی در جامعه از بی عرضه بودن برخی مسئولان ریشه می گیرد و مردم نسبت به این چالش های اجتماعی شاکی هستند.
امام جمعه سمنان افزود: در ماه مبارک رمضان مسلمانان مهمان خدا هستند و مومنان از این ماه ارزشمند برای بهره مندی معنوی به صورت شایسته استفاده کنند.
آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: مومنان شب های قدر و نزول قرآن در ماه مبارک رمضان را اهمیت دهند و در این ماه پرفضیلت مسلمان تا می توانند آیات قرآن کریم را تلاوت کنند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: قرآن کتاب هدایت است و این کتاب مقدس نازل شده تا راه راست را به آحاد مسلمانان و مومنان نشان دهد.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.