سید عباس دانایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با احتساب روزهای پر ترافیک و کم ترافیک به طور میانگین روزانه 90 رام قطار از خطوط ریلی سمنان عبور می کند.
وی ادامه داد: قطار در سمنان یکی از وسایل نقلیه مورد اقبال عمومی است و جدا از مسافرانی که از ایستگاه راه آهن سمنان به مقصد تهران می روند، روزانه میانگین 200 مسافر عازم مشهد مقدس می شوند.
به گفته فرماندار سمنان، سالانه حدود پنج هزار و 450 مسافر از ایستگاه راه آهن سمنان و از طریق حمل و نقل ریلی به مشهد مقدس سفر می کنند و این آمار نشان دهنده اعتماد مردم به سفر با قطار به واسطه اطمینان و ایمنی بالای خدمات راه آهن است.
وی یادآور شد: سمنان با دارا بودن ظرفیت های زیاد در بخش های مختلف مانند گردشگری، معدنی و صنعتی، قابلیت توسعه حمل و نقل ریلی را دارد.
فرماندار سمنان درباره زمان بهره برداری از پله برقی ایستگاه راه آهن سمنان اظهار داشت: براساس گفته های فرشاد زادخور مدیرکل راه آهن شمال شرق (1) پله برقی ایستگاه راه آهن سمنان تا اوایل تیرماه امسال افتتاح می شود.
به گزارش ایرنا، بیش از 500 کیلومتر از خط اصلی مسیر 926 کیلومتری تهران- مشهد زیر پوشش اداره کل راه آهن شمال شرق(1) قرار دارد.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.