به گزارش ایرنا، حبیب الله خجسته پور روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان افزود: رعایت سه اصل صحت، دقت و سرعت در انتشار خبرها در خبرگزاری ایرنا مطلوب است.
وی ادامه داد: رسانه پل ارتباطی بین مسئولان و مردم است و اطلاع رسانی، تبیین افکار عمومی و آموزش در جامعه در بستر رسانه محقق می شود.
وی با بیان این که ایرنا عضو اصلی شورای اطلاع رسانی است ابراز داشت: انتظار می رود خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان همراه و همگام با دیگر اعضای این شورا، در معرفی اقدام ها و موفقیت های استان برای مردم بیش از پیش تلاش کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان تصریح کرد: معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب امید افزایی در بین مردم و افزایش تلاش و پویایی می شود.
وی با اشاره به شاخ و شانه کشیدن بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در روزهای گذشته، اضافه کرد: ایرنا برای اطلاع رسانی پای کار باشد و با اطلاع رسانی به موقع از ایجاد شایعه و روحیه تزلزل در جامعه جلوگیری کند.
وی با تاکید بر نقش رسانه در اطلاع رسانی به مردم و خنثی کردن دسیسه های دشمنان، اظهار داشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی و دیگر رسانه های نظام برای حفظ و تقویت بیش از پیش وحدت و حیثیت کشور تلاش کنند.
خجسته پور ابراز داشت: چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده هر کجا مردم پای کار بودند هیچ خطری نظام را تهدید نکرده است.
وی با اشاره به در پیش بودن یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایرنا در دوره های مختلف و حساس انتخابات با عملکرد مطلوبش همواره تکیه گاه اساسی بوده و ادامه این روند مورد انتظار است.
به گفته وی، ضعف در اطلاع رسانی از برنامه های دولتی یکی از نکات مورد توجه در زمینه اطلاع رسانی در دولت تدبیر و است و این ضعف شاید به شیوه اطلاع رسانی مرتبط باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان این که دولت تدبیر و امید به دنبال انعکاس خبرها بدون بزرگ نمایی و پوپولیسم است، اظهار داشت: ادامه شیوه اطلاع رسانی از دوره های قبل، علت مشکل در اطلاع رسانی در دولت تدبیر و امید بوده است.
وی یادآور شد: اقبال بالای مردم در انتخابات 96 نسبت به 92 به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری نشان از رضایت مردم از عملکرد دولت است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در ادامه با اشاره به این که خبرگزاری جمهوری اسلامی همواره کنار دولت مردان بوده است اضافه کرد: تقویت وحدت بین ارکان نظام و بین مناطق مختلف استان، برقراری عدالت در اطلاع رسانی در اولویت کار خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان و دیگر رسانه ها باشد.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان نیز در این بازدید اهداف و رسالت های خبرگزاری ایرنا و نیز برنامه های این خبرگزاری در استان را تشریح کرد.
به گفته محمد جهانگیریان، در شش ماه دوم سال گذشته این خبرگزاری، سه هزار و 194 محصول خبری تولید کرده که نزدیک به 55 درصد این محصولات تولیدی بودند.
مشروح گفت و گوی خبرنگاران ایرنا با خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در موضوع های مختلف کاری، طی روزهای آینده در خبرگزاری ایرنا منتشر می شود.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.