دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان گفت: امروز بزرگترین مشکل مردم معیشت و بیکاری است و انتظار می‌رود دولت با جدیت مسئله اشتغال و معیشت را دنبال کند.

به گزارش ایلنا، اصغر برشان در جلسه رابطین خانه کارگر گفت: انتظار همه از دولت محترم و وزرای کابینه این است که با تمام توان تلاش کنند تا جامعه از رکود درآید و فضای کسب‌وکار پررونق شود چرا که این حق مردم است و دیگر زمان آزمون‌ و خطا نیست و باید تمام تلاش دولت در راستای خروج رکود از جامعه باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به کابینه دولت دکتر حسن روحانی را باعث اقتدار نظام و خوشحالی مردم دانست و افزود: به حمدالله اکثریت وزرای معرفی‌شده رئیس‌جمهور به مجلس با رأی اعتماد نمایندگان مردم روبه‌رو شدند که این جای بسی خوشحالی و مسرت است.

وی ادامه داد: البته دو وزیر هنوز به کابینه راه پیدا نکرده‌اند که امیدواریم در آینده با معرفی رئیس‌جمهور به مجلس، کابینه کامل شود و دولت با تمام توان به رفع مشکلات مردم بپردازد.

برشان اضافه کرد: امروز بزرگترین مشکل مردم معیشت و بیکاری است و انتظار می‌رود دولت با جدیت مسئله اشتغال و معیشت را دنبال کند، مطمئناً اگر مسئله معیشت و اشتغال مردم حل شود جامعه از رکود خارج می‌شود و این حق مسلم مردم است. مردمی که با تمام توان از دولت حمایت کردند و با رأی قاطع خود در انتخابات دکتر حسن روحانی را انتخاب کردند و حالا انتظار دارند که جامعه از رکود خارج شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان تصریح کرد: مردم ما مردمی نجیب، بسیار خوب و صبور هستند و دولت باید به نظرات آنها احترام بگذارد، چراکه دیگر وقت آزمون وخطا نیست و وقت کار و تلاش و رفع مشکلات مردم و خروج از رکود و ایده آل کردن فضای کسب‌وکار است.

برشان ضمن تشکر از دولت محترم و ریاست جمهوری به خاطر انتخاب وزرای خوب وکاربلد گفت: اعضای خانه کارگر و مردم انتظار دارند، وزیر محترم کار که یک شخصیت مؤمن و متخصص وکاربلد است به‌طور جد به دنبال رفع مشکلات کارگران باشد.

وی ادامه داد: انتظار داریم وزرای صنعت، اقتصاد و کار با رایزنی‌های مستمر و هماهنگی به دنبال رفع مشکلات کارگران و مردم باشند، صمیمانه از دولت و وزرا به‌خصوص وزیر محترم کار تقاضا داریم تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات معیشتی و اشتغال کارگران و مردم به‌کارگیرند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به مصوبات شورای شهر پرداخت و گفت: شورای شهر به تمام انتقادات و پیشنهادات واکنش نشان می‌دهد و از آن استقبال می‌کند. مطمئناً پیشنهادهای خوب و اصولی می‌تواند راهگشای مشکلات باشد.

برشان مهمترین مسئله شورای شهر اصفهان را رونق دادن به فضای کسب‌وکار دانست و گفت: از اولویت‌های مهم کار شورا مسئله توریست و جذب گردشگر خواهد بود و ما به‌طور جد این کار را دنبال می‌کنیم.

وی ضمن تشکر از مردم خوب اصفهان و کارگران زحمت‌کش به دلیل اعتماد به خادمان خود در شورای شهر خاطرنشان کرد: مطمئن باشید، بنده اعتماد شما را به‌طور جد دنبال و در راستای احقاق حق کارگران و مردم می‌کوشم.

دبیر اجرایی خانه کارگر اضافه کرد: به زودی انتخابات کانون بازنشستگان در سطح وسیع برگزار می‌شود و من از تمامی عزیزان و بازنشستگان تقاضا دارم به‌طور جد و با تمام توان در این انتخابات شرکت و حضوری فعال داشته باشند و نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت نباشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.