به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین قربانعلی صفایی پور درخطبه های نماز جمعه این هفته در مسجدجامع میامی افزود : ملت بزرگ ایران در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کرده و از موضع شورای امنیت ملی حمایت می کنند.
وی ادامه داد: نشست های فراوانی برای اجرای برجام انجام شد، مسئولان ایران وفاداری خودرانشان دادند اما دولتمردان آمریکا و دیگر طرف های برجام هیچ حسن نیتی بروز ندادند.
صفایی پور اظهار داشت: دشمنان با حمایت از همدیگر به دنبال مقابله با ایران هستند ودرحوزه های جنگ اقتصادی وروانی برنامه ریزی می کنند.
خطیب جمعه میامی با بیان این که مردم وفادار به نظام اسلامی هستند، تصریح کرد : ملت ایران با پشتیبان از ولایت فقیه از تحریم دشمنان هراس ندارند.
وی به ماموریت های هلال احمر در خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: کمک کردن به ارزش های انسانی نیازجامعه است و این نهاد همواره در کنار مردم ،حافظ سلامت وارزش های جامعه می باشد .
امام جمعه میامی گفت: جمعیت هلال احمر و جوانان عضو این نهاد در کاهش خسارت برف وکولاک شدید کالپوش و سیلاب های امسال نقش بسزایی داشتند.
خطیب جمعه میامی بااشاره به توانمندی روستاهای این شهرستان گفت: آبادانی شهرستان درگرو اتحاد مردم است ، باید باتشکیل اتاق فکر نسبت به حل مشکلات شهرستان گام برداریم .
وی بااشاره به سالروزوفات حضرت خدیجه (س)اظهارداشت: حضرت خدیجه(س)در ترویج دین اسلام نقش محوری داشت.
درحاشیه برگزاری نمازجمعه این هفته راهپیمایی حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی و میزخدمت توسط جمعیت هلال احمر میامی برگزارشد
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.