به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر با محکوم کردن اقدام نابخردانه آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: طراحی توطئه ها و ترورهای آمریکا علیه جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف انقلاب تاکنون توسط سپاه و بسیج منجر به شکست شده است.
وی یادآور شد: تروریستی خواندن سپاه پاسداران ایران از سوی آمریکا خلاف قوانین بین المللی است و ترامپ با این اقدام نشان داد که از مجموعه مقتدر و شجاع سپاه و تربیت یافته در نهضت عاشورای حسینی(ع) سیلی محکمی خورده است.
حجت الاسلام برقراری این اقدام ناشیانه آمریکا علیه سپاه پاسداران را یک بازی سیاسی دانست و افزود: آمریکا و رییس جمهوری شیطان صفت آن حتی جرأت اجرا کردن نطق خود را در منطقه ندارند و با این اقدام خواستند چراغ سبزی به رژیم صهیونیستی نشان دهند.
امام جمعه ملایر خاطرنشان کرد: پیش از این نیز رییس جمهوری وقت آمریکا در حادثه یازده سپتامبر سپاه پاسداران را به عنوان یک سازمان تروریستی اعلام کرد، اما جرأت اجرای این اعلام خود را پیدا نکرد.
حجت الاسلام برقراری تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران را به ضرر آمریکا و نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه دانست و اظهار داشت: با این بیانیه شورای عالی امنیت ملی، چنانچه جمهوری اسلامی ایران ببیند مجلس آمریکا اعلامیه کاخ سفید علیه سپاه پاسداران را اجرایی کند، قبل از اجرا تروریست های آمریکا توسط سپاه پاسداران محو و نابود می شوند.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران یک مجموعه مورد حمایت و پشتیبانی ملت ایران است و پس از اقدام مغرضانه آمریکا ملت ایران نشان دادند که همگی یک سپاهی هستند.
خطیب جمعه ملایر به اقدامات ارزنده سپاه پاسداران در امدادرسانی و کمک به نقاط مختلف کشور در سخت ترین دوران ها در کنار مردم و دولت اشاره و بیان کرد: سپاه نماد خدمتگزاری است و به عنوان مجموعه ای مقتدر، منسجم و برای همیشه در دل مردم ماندگار است.
حجت الاسلام برقراری ضمن تقدیر از کمک های بی نظیر سپاه پاسداران به مناطق سیل زده کشور و همچنین سپاه ناحیه ملایر و تیپ 43 امام علی(ع) این شهر تاکید کرد: هیچ ابرقدرتی نمی تواند سپاه پاسداران را حذف کند.
وی همچنین از اقدام نمایندگان مجلس در پوشیدن لباس سبز سپاه و اعلام حمایت خود از این نهاد انقلابی تقدیر کرد و گفت: نمایندگان مجلس با همین تفکر سپاهی در مقابل دشمنان بایستند و مصوبات خوبی را در مجلس شورای اسلامی داشته باشند تا دیگر آمریکا اجازه چنین اقداماتی را به خود ندهد.
حجت الاسلام برقراری در بخش دیگری از خطبه های خود خواستار ارسال بیشتر کمک های مردمی به مناطق سیل زده در استان های لرستان، گلستان و خوزستان شد و افزود: رهبر معظم انقلاب اهتمام ویژه ای به این امر دارند و تاکنون دولتمردان، سپاه و بسیج و ارتش، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم حضور چشمگیری در این منطقه داشته اند.
وی با تاکید بر برگزاری پررنگ تر اعیاد شعبانیه در سطح شهرستان، به 11 شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اشاره کرد و ادامه داد: جوانان ما مقتدا، اسوه و الگویی همچون علی اکبر(ع) دارند و باید اخلاق پیغمبری(ص) را از وی بیاموزند.
امام جمعه ملایر خطاب به دست اندرکاران امور جوانان شهرستان تاکید کرد: جوانان را به توحید، پاکی، تقوا، پاکدامنی، عزت دینی و معرفت دینی سوق دهید، چراکه این یک وظیفه مهم است.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.