به گزارش ایرنا، سرهنگ جبار دوست محمدی روز چهارشنبه در نشست خبری در دفتر بسیج سازندگی سپاه قائم(عج) سمنان افزود: در سال 97 دست کم 300 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح های روستایی، عشایری و اشتغال آفرین در استان سمنان پرداخت شد.
وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته 120 طرح عمرانی از سوی بسیج سازندگی استان در بخش عمرانی، خدماتی و محرومیت زدایی به بهره برداری رسید و با ارایه 276 مورد تسهیلات برای بیش از 700 نفر در استان سمنان اشتغال زایی شد.
رئیس بسیج سازندگی سپاه قائم(عج) ادامه داد: استخر بزرگ ذخیره آب با وسعت 60 هزار متر مربع و با هزینه 60 میلیارد ریال با همکاری بسیج سازندگی در منطقه بیارجمند شهرستان شاهرود در اواخر خرداد امسال به بهره برداری می رسد.
وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 25 هزار نفر در قالب طرح های جهادی به مناطق محروم سمنان و دیگر استان های کشور و بیش از 150 گروه پزشکی از استان سمنان به مناطق محروم اعزام شدند.
رئیس بسیج سازندگی سپاه قائم(عج) گفت: برای سال جاری ساخت 15 خانه علم، 20 مجموعه فرهنگی، 35 خانه بهداشت، اجرای 100 طرح آبرسانی، اجرای طرح لایروبی 120 قنات با تلاش بسیج سازندگی در سمنان و دیگر نقاط کشور انجام می شود.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.