به گزارش ایرنا، دومین روز اولین مرحله رقابت های رنکینگ بدمینتون بانوان بزرگسال با مشخص شدن بازیکنان راه یافته به دور نهایی بازی ها در 2 بخش به پایان رسید.
رئیس هیات بدمینتون استان سمنان شامگاه پنجشنبه در حاشیه برگزاری این رقابت ها در گفت و گو با ایرنا افزود: ثریا آقایی و ثمین عابدخجسته بدمینتون بازان تهران در بخش انفرادی برای دستیابی به مقام قهرمانی فردا به رقابت می پردازند.
بهروز موذن خاطرنشان کرد: رومینا تاجیک و نسیم صفایی از تهران سوم مشترک مرحله اول رقابت های رنکینگ بدمینتون بزرگسالان را کسب کردند.
وی تصریح کرد: تیم 2 نفره ثریا آقایی و نگین امیری پور به همراه حنان کبیری و هاجر کبیری از تهران برای کسب عنوان قهرمانی این مرحله از رقابت های رنکینگ بدمینتون روز جمعه سیزدهم اردیبهشت 98، با هم به رقابت می پردازند.
موذن ادامه داد: نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده از تهران به همراه نرگس افشاری و رومینا تاجیک از تهران به مقام سوم مشترک رده سنی بزرگسالان مرحله اول رقابت های رنکینگ کشوری دست یافتند.
رئیس هیات بدمینتون استان سمنان یادآور شد: در این رقابت ها 60 بازیکن در انفرادی و 48 بازیکن در بخش دو نفره از 14 استان کشور حضور دارند.
به گزارش ایرنا، رقابت های رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسالان در سه مرحله برگزار می شود.
اولین مرحله رقابت های رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسال به صورت انفرادی و 2 نفره از روز گذشته، یازدهم اردیبهشت 98 به مدت سه روز در سالن اختصاصی بدمینتون شهر شاهرود در استان سمنان آغاز شد و فردا جمعه سیزدهم اردیبهشت با معرفی نفرات برتر به پایان می رسد.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.