کیانوش دیلمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این استان دارای استعدادهای فراوان در پینگ پنگ پسران و دختران است و در سال های اخیر ورزشکاران زیادی از استان راهی تیم های ملی شده و افتخار کسب کرده اند.
وی بیان کرد: تداوم طرح استعدادیابی همراه با پرورش علمی ورزشکاران، این موفقیت ها را همیشگی خواهد کرد.
نایب رییس هیات پینگ پنگ گلستان افزود: حضور چند ملی پوش مدال آور مانند مریم و مهشید صامت نشان دهنده بخشی از توانایی دختران گلستانی در این رشته است که می کوشیم این استعدادها با قرار گرفتن در مسیر صحیح پیشرفت منجر به کسب افتخارات بیشتر برای ورزش استان شود.
دیلمی ادامه داد: مریم صامت که به تازگی از هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا بازگشته یکی از موفق ترین پینگ پنگ بازان ایران است که می تواند به الگوی مناسب این رشته برای دختران گلستانی تبدیل شود.
وی به میزبانی گلستان از دور اول تور ایرانی 'هوپس' دختران 10 تا 12 سال کشور نیز اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها که از صبح امروز در گرگان آغاز شد، 77 ورزشکار از 21 استان کشور به مدت 2 روز رقابت می کنند.
به گفته وی، یکتا معتمد زاده، فرزانه طباطبایی، رضوانه قاسمی زاد، فاطمه تازیکه، اسما حیدرپور و اسراسادات سیدکاشانی ، گلستانی های حاضر در این رویداد هستند که برای کسب عنوان قهرمانی و رسیدن به تیم ملی با حریفان مسابقه می دهند.
او ادامه داد: توان فنی و آمادگی ورزشکاران گلستانی با پشت سر گذاشتن جلسات تمرینی متعدد و فشرده هم اینک مطلوب است که امیدواریم نتیجه این تلاش ها کسب عنوان های برتر در حضور رقیبان مدعی استان های دیگر باشد.
/1648/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.