به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه که در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر برگزار شد ، افزود : دولت های انگلیس ، آمریکا و اسراییل تروریست و تروریست پرور بوده و برای رسیدن به اهداف نامشروعشان از این وسیله استفاده می کنند.
وی گفت: حمایت مردم ایران و انقلابیون منطقه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به معنای ارزش قایل شدن به سخنان ترامپ نیست ، بلکه یک نمایش بین المللی در پاسداشت ایثارگری این نهاد مردمی است.
خطیب جمعه شاهرود با بیان این که سردمداران آمریکا و اسراییل در کشورهایشان مشکلات زیادی دارند، افزود : آن ها می خواستند با گذاشتن نام سپاه در کنار تروریست ها هجمه تبلیغاتی راه انداخته و مردم ایران را از سپاه جدا کرده و 2قطبی کنند.
امینی گفت: سپاه از مردم است و پس از انقلاب در همه بحران ها کنار مردم بوده و از آن ها پشتیبانی کرده است.
وی به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران هم اشاره کرد و گفت: ارتش در دوران نهضت انقلاب اسلامی وپس از آن همواره در صحنه ها بوده و نقش شایسته خود را ایفا کرده است.
وی به بارندگی های شدید در برخی نقاط کشور هم اشاره کرد و گفت: وارد شدن خسارت سیلاب ها به خاطر بی تدبیری بود ، اما حضور مردم و نیروهای مسلح در کنار مردم سیلزده از دردها و مصایب آن ها کاست.
امام جمعه شاهرود از همه مردم خواست کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به کمیته امداد و هلال احمر تحویل دهند.
وی با تبریک اعیاد شعبانیه وروز جوان به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: جوانان آینده ساز کشور باید خصلت های تقوا ، اخلاص ، وظیفه شناسی ، کارجهادی و بصیرت را در خود نهادینه کنند تا کشور آینده روشن تری داشته باشد.
7358/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.