به گزارش ایرنا، امیردریادار دوم مهندس ستاد بابک امینی روز چهارشنبه در آئین بیستیمن سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی افزود: در مقابل این ترفندها نه تنها اتحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خدشه دار نمی شود بلکه مستحکم تر از گذشته در زیر سایه ولایت در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی حضور خواهند داشت.
وی بیان کرد: تروریست خواندن نیروی قهرمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طرف رئیس جمهوری آمریکا بیانگر شکست آنها در مقابل عزم و اراده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.
امینی اضافه کرد: برپایی بزرگداشت شهید صیاد شیرازی بهانه ای برای به نمایش گذاشتن اتحاد و همدلی نیروهای مسلح است.
وی یادآور شد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هر رنگ لباسی با عزم و اراده ای قوی تر از گذشته در زیر پرچم ولایت فقیه از دستاوردها و مرزهای انقلاب اسلامی دفاع و محافظت می کنند.
فرمانده پایگاه دریایی بوشهر گفت: امروز جوانان این آب و خاک با همت و اراده ای قوی با خلق پیشرفته ترین سلاح های جنگی مصداق شعار ما می توانیم هستند.
وی ادامه داد: خودکفایی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در سلاح های پیشرفته باعث شده دشمن جرات کوچکترین نگاه چپ به آب و خاک این سرزمین اسلامی نداشته باشد.
وی اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی به دلیل خلوص نیت و ایمان بالایی که داشت همواره مورد توجه ویژه امام راحل بود و به عنوان مدیری جهادی درعملیات های گوناگون با علم و یقین قلبی و برنامه ریزی وارد عمل می شد.
وی گفت: این شهید بزرگوار فرماندهی قاطع، مقتدر، مصمم، با تدبیر و مدیری ساده زیست و ولایت مدار واقعی بود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر گفت: معرفی سپاه
پاسداران انقلاب اسلامی جزو گروه های تروریستی اقدامی احمقانه از سوی رئیس جمهوری آمریکاست.
سردارعلی کفاش افزود: سران استکبار معنای پاسداری را نمی دانند چون همه ملت ایران پاسدار اسلام و ارزشهای انقلاب اسلامی هستند.
وی بیان کرد: ملت ایران در کنار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هیچ گاه انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است را تنها نمی گذارند و با معنویت و اتحاد در مقابل توطئه های آنان ایستادگی می کنند.
شهید سپهبد علی صیاد شیرازی فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عضو شورای عالی دفاع بود.
این شهید متولد روستای کبود گنبد شهرستان درگز استان خراسان رضوی و یکی از فرماندهان جنگ ایران و عراق بود.
صیاد شیرازی پس از 32 سال خدمت در یگانهای مختلف نیروی زمینی ارتش 21فروردین 78 در تهران و مقابل در منزلش، به دست مزدوران مسلح سازمان منافقین، ترور شد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.