به گزارش ایرنا، در این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: در یوم الله 9 دی دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام اسلامی و حریم ولایت بیرون آمد و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل کرد.
بیانیه افزوده است: حماسه نهم دی ماه به عنوان قله افتخارات ملت در هشت ماه جنگ نرم و عملیات روانی دشمن و نقطه عطفی در راستای نمایش اتحاد و انسجام ملت بزرگ حول محور ولایت فقیه در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: در سالگرد حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی، عظمت آن رخداد بیش از پیش بر همگان آشکار شده و زوایای کمتر پیدای آن مورد تحقیق مورخان، محققان، پژوهشگران و بررسی و کنکاش مردم بصیرتمند ایران قرار گرفته است.
در ادامه این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی و دعوت به پاسداشت هر چه با شکوهتر این حماسه ماندگار، از اقشار مختلف مردم و مدافعان انقلاب اسلامی می‌خواهد تا با افزایش سطح بینش و بصیرت دینی و سیاسی خود و تبعیت از ولایت فقیه درحراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای سترگ آن کوشا بوده و با حفظ وحدت و انسجام، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و با آرمان‌های والای شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنند.
آیین بزرگداشت سالروز حماسه نهم دی (روز ملی بصیرت و تجدید میثاق با ولایت) در سراسر استان برگزار می شود و در شهر اراک نیز امروز از ساعت 10 صبح با سخنرانی سردار سرتیپ دوم پاسدار، «حمیدرضا مقدم فر» مشاور فرهنگی رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.
3017/6013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.