حجت الاسلام جعفر عمادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دشمنان پس از حضور گسترده و چشمگیر مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دچار سرخوردگی شدید شدند و در اجلاس ورشو نیز نتوانستند به اهداف خود در مخالفت با ایران دست پیدا کنند.
وی با بیان اینکه دشمنان، ضربه سختی از نیروهای سپاه در مرزهای کشورمان و در منطقه خورده اند، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامی معنوی و استراتژیک نیروهای مقاومت منطقه است و مقتدرانه عمل می کند لذا دشمنان به دنبال انتقام گیری و ایجاد نا امنی در کشورمان هستند.
عمادی با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب با فداکاری و بذل خون شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان آغاز شد، خاطرنشان کرد: مردم از سال 1342 تا پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران دفاع مقدس و دفاع از مرزهای میهن با شعار همیشگی پیروزی خون بر شمشیر، در راه آرمان های استقلال و آزادی خود گام برداشته اند.
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان تاکید کرد: تا زمانی که انقلاب اسلامی این نیروهای فداکار را پشت سر خود دارد رو به جلو حرکت می کند و مردم و جوانان حافظ آن هستند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با صدور بیانیه گام دوم انقلاب، مسیر را برای حرکت گروه های مختلف جامعه از جمله دانشگاهیان مشخص کردند، افزود: استادان و دانشجویان بعنوان نماینده قشر فرهیخته جامعه باید در پیروی و پیگیری منویات رهبر انقلاب و پاسداشت خون شهیدان، پیشتاز باشند.
تروریست های تکفیری چهارشنبه شب گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر 14 امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی 27 تن از مرزبانان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.
حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی و حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تشییع این شهدا در اصفهان حضور داشتند.
/6026/3011
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.