به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباسعلی جیرانی در خطبه های نماز جمعه دامغان در مصلای امام (ره) این شهر، گفت: مقام معظم رهبری در شعارهای چند سال اخیر به موضوع اقتصاد تاکید ویژه دارند و در سال جاری نیز رونق تولید را مطرح کردند.
امام جمعه موقت دامغان اضافه کرد: مخاطب اصلی شعار رونق تولید، متوجه دولت و مسوولان کشور است که باید مشکلات موجود بر سر راه تولید را رفع کنند.
جیرانی تصریح کرد: اگر مباحث رهبر معظم انقلاب طی چند سال اخیر مورد توجه قرار می گرفت، کشور با چنین مشکلات اقتصادی روبرو نبود.
وی اظهار داشت: امروز بار تورم، گرانی و مشکلات معیشتی بر دوش مردم است، امیدواریم با تلاش قوای سه گانه در کنار مردم در سال 98، شاهد رونق تولید باشیم.
جیرانی، به پنج مانع تحقق رونق تولید در کشور اشاره کرد و افزود: نوسان و غیرقابل پیش بینی بودن قیمت مواد اولیه و بی ثباتی سیاست و رویه های نظارتی حاکم بر کسب و کار از مشکلات اصلی پیش روی رونق تولید است.
وی، فرآیندهای اداری و موانع ایجاد کسب و کار را دیگر مشکلات رونق تولید دانست و افزود: حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران در اولویت کارها قرار گیرد و روند اداری با اولویت حمایت از بخش خصوصی اصلاح شود.
امام جمعه موقت دامغان تصریح کرد: فساد و سوء استفاده افراد در دستگاه های اجرایی از دیگر مشکلات محقق نشدن رونق تولید است و باید این افراد تلاش خود را در جهت خدمت به مردم داشته باشند.
به گزارش ایرنا، سال 1398 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری شده است.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.