بهمن حسین زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تدوین این برنامه عملیاتی که از دی ماه سال 96 آغاز و در اردیبهشت ماه سال جاری به پایان رسیده است 240 جلسه کارشناسی با مشارکت بیش از 200 نفر کارشناس و متخصص برنامه ریزی از 58 دستگاه اجرایی استان برگزار گردید.
وی اظهار کرد: برنامه اردبیل 1400 با رعایت الزامات اسناد بالادستی مانند سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم و آمایش سرزمینی تنظیم شده است.
حسین زاده بیان کرد: در این برنامه تکالیف هر کدام از دستگاه های اجرایی استان به صورت واقعی و با جهت گیری آرمان خواهانه پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: تدوین سند اردبیل 1400 علاوه بر اینکه تکالیف عملیاتی دستگاه های اجرایی استان برای چهار سال پیشرو را فراهم آورده است بلکه ابزار مناسبی برای ارزیابی عملکردها و یافتن راهکارهای بیشتر برای توسعه بهتر استان را نیز به همراه خواهد داشت.
معاون استاندار اردبیل با اشاره به هدف گذاری برای ایجاد 20 هزار شغل در سال جاری در استان اظهار کرد: بیشتر گرفتاری های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی در جامعه ریشه در معضل بیکاری دارد و با هدف رفع این معضل هدف گذاری مذکور انجام و تحقق آن مورد تاکید مدیریت عالی استان است.
وی اضافه کرد: برای عملیاتی کردن این هدف باید هر چه سریعتر فضای کسب و کار در استان ارتقا یافته و زیرساخت‌های تولید و سرمایه‌گذاری توسعه یابد و حمایت‌ها و تسهیلات نیز به سمت کارآفرینی و طرح‌های اشتغالزا هدایت شوند.
حسین‌زاده گفت: استفاد ه بهینه از منابع استان، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش خصوصی در اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزا یکی از راهکارهای موثر برای تحقق ایجاد 20 هزار شغل در استان می‌باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه برای بهبود فضای کسب و کار و فراهم نمودن بستر سرمایه‌گذاری،پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان راه‌اندازی می‌شود افزود: پنجره واحد با هدف حذف بروکراسی اداری و جلوگیری از مراجعه سرمایه ‌گذاران و کارآفرینان به دستگاه‌های اجرایی جهت تسریع در توسعه اقتصادی، اشتغال مولد و ارائه خدمات مطلوب به سرمایه‌گذاران انچام می گیرد .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.