به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز یکشنبه در نشست با کارکنان اداره کل اقتصاد و دارایی استان سمنان در سالن اجتماعات این اداره کل، به اعتبارهای کم این استان اشاره کرد و افزود: اعتبارهای در نظر گرفته شده برای استان کم بوده و برای جبران مسائل مالی برای رشد و توسعه این دیار، مشارکت بخش خصوصی نیاز است.
وی با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور بیان کرد: ذیحسابان و کارکنان اداره کل اقتصاد و دارایی سعی کنند تا ساز و کارهای لازم برای افزایش ورود بخش خصوصی در سرمایه گذاری استان را فراهم کنند.
آشناگر ادامه داد: شرایط اقتصادی کشور به گونه ای است که توقع رفتار جهادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان احساس می شود.
وی تصریح کرد: ذیحسابان اشراف بر روش های جدید برای تامین مالی در استان سمنان به منظور افزایش جذب سرمایه گذار داشته باشند.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: شناسایی اموال مازاد دستگاه های اجرایی توسط ذیحسابان در این شرایط اقتصادی کشور، تسهیل کننده بسیاری از امور و مشکلات مالی است.
به گفته وی، ذیحسابان امینان دستگاه های اجرایی به منظور درآمدهای حاصله هستند.
استاندار سمنان یادآور شد: اداره کل اقتصاد و دارایی نظارت کامل در جذب سریع اعتبارها به استان سمنان داشته باشد تا مردم این خطه از ظرفیت ها به واسطه اعتبارهایی تخصیصی بهره حداکثری را ببرند.
وی با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری در بیانیه‌ گام دوم انقلاب، گفت: رهبر انقلاب شرط مهارت و سلامت اقتصادی را برای مدیران قائل شدند.
وی با بیان اینکه اکثر مدیران، مدیرانی سالم هستند اضافه کرد: هر چند بعضی اوقات ممکن است انحراف هایی هم صورت بگیرد که با آن ها برخورد قانونی می شود.
وی افزود: در درجه اول مدیر باید اشراف کامل بر مسئولیت ها داشته باشد اما ذیحسابان‌ باید از امور مالی دستگاه ها صیانت کنند.
استاندار سمنان تاکید کرد: ذیحسابان باید مشاورانی امین برای مدیران دستگاه های اجرایی باشند چرا که کار تخصصی و اشرافیت کامل بر امور مالی دارند.
در این نشست حشمت الله عسگری معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان ، امیرخلیلی خواه مدیرکل اقتصاد و دارایی این استان و جمعی از کارکنان این سازمان حضور داشتند که مسائل ذیحسابان این اداره کل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.