به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی عصر روز شنبه در همایش اتحاد اقوام در جمع بزرگان عشایر و معتمدان محلی در تالار نیایش شوش افزود:این نشست باعث تقویت وحدت و یکپارچگی بین اقوام مختلف در استان خوزستان می شود که در پیشرفت و توسعه استان اثر گذار است.
وی بیان داشت: باید تلاش کنیم تا مشکلات موجود را در استان خوزستان حل کنیم و در مسیری گاک برداریم که مطالبه مردم است.
شریعتی ادامه داد:جمهوری اسلامی ایران با همدلی و تعامل اقوام مختلف به پیش می رود و این اتحاد موجب تقویت اقتدار ملی شده است.
شریعتی در ادامه به روند اجرای طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:در اجرای بخشی از این طرح در شهرستان شوش توجه خاصی صورت گرفته و با اجرای آن بخشی از زمین های این شهرستان در شوش و شاوور احیا شدند ضمن اینکه دولت توجه ویژه ای به تکمیل این طرح مهم کشاورزی در استان خوزستان دارد.
نماینده مردم شوش درمجلس شورای اسلامی نیز گفت:نقش عشایر و اهالی روستاها برهیچ کس پوشیده نیست وتازمانی که این همدلی وهمزبانی وهمفکری دردفاع از نظام ،انقلاب ،اسلام ورهبری وجود دارد نسبت به آینده امیدوارتر هستیم.
سیدراضی نوری گفت:مسوولان که به برکت خون شهدا در مسند مدیریت قرار دارند باید همواره در کنار مردم باشند .
نایب رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت:عشایر ومردم این منطقه برای نظام وانقلاب سنگ تمام گذاشتند ودر آینده هم بیشتر خواهند گذاشت.
نوری در ادامه از اشتغال به عنوان اولین مطالبه جوانان بیکار این شهرستان از مدیران دستگاه های اجرایی و استاندار خوزستان نام برد و گفت:از استاندار خوزستان انتظار داریم در زمینه اشتغال توجه جدی به شهرستان شوش داشته باشند و با مدیرانی که در زمینه ایجاد اشتغال کوتاهی می کنند برخورد کند.
فرماندار شوش نیز هدف از برگزاری این همایش را فرصتی برای بررسی مسایل و مشکلات این شهرستان برشمرد و افزود: از تمام ظرفیت برای حل مشکلات این شهرستان به ویژه مناطق روستایی و عشایری استفاده می شود.
عدنان غزی گفت:نقش عشایر کشور به ویژه عشایر استان خوزستان و شهرستان شوش در دفاع از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران بی بدیل است .
دراین همایش از استاندارخوزستان،نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش به خاطر تعامل با اقوام مختلف و نیز کمک به حل مشکلات همچنین حفظ امنیت در منطقه تجلیل و هدایای به آنها اهدا شد.
اجرای دکلمه و شعر خوانی از دیگر برنامه های این همایش بود.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی**انتشار:فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.