به گزارش ایرنا، محمد قوسی عصر چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: از این مجموع 14 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک نقدی و بقیه کمک ها به‌صورت غیرنقدی بوده است.
وی با اشاره به آیین ملی جشن نیکوکاری در آستانه عید نوروز، بیان کرد: این مراسم روز پانزدهم اسفند همزمان با سراسر کشور در 358 مدرسه استان سمنان برگزار شد.
قوسی تصریح کرد: 65 هزار پاکت دریافت هدایای نقدی دانش آموزان به مناسبت جشن نیکوکاری در مدارس استان سمنان توزیع‌ شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: دانش آموزان این استان تاکنون 6 میلیارد ریال به هم نوعان خود کمک کردند.
وی با اشاره به اینکه در روز شانزدهم اسفند 24 پایگاه جشن نیکوکاری در شهرهای استان آماده دریافت کمک‌های مردمی شد، افزود: 23 پایگاه در تمام میعادگاه‌های نماز جمعه در استان سمنان برپا شد.
وی از جمع‌آوری 65 درصدی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری توسط 50 مرکز نیکوکاری در استان سمنان خبر داد و گفت: بخش عمده کمک مردم به نیازمندان در مراکز نیکوکاری صورت گرفت.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: جمع‌آوری 49 میلیارد و 100 میلیون ریال در جشن نیکوکاری سال جاری تعهد شد که با مشارکت ذکر شده بیش از 100 درصد تعهد این نهاد محقق شد.
به گزارش ایرنا، 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد و چهلمین سال شکل گیری آن است که همزمان با آن جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» در استان سمنان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.