رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از فعالیت هفت پایگاه جشن نیکوکاری در این شهرستان خبر داد و گفت: روز جمعه نیز این پایگاهها در مراسم نماز جمعه برای جمع آوری کمکهای نمازگزاران فعال خواهد بود.
هادی آریان نژاد افزود: در 200 مدرسه مناطق شهری و روستایی گناباد نیز پایگاههای جشن نیکوکاری برای جمع آوری کمکهای اهدایی دانش آموزان فعال شده است.
وی اظهار داشت: مردم نیکوکار گناباد تاکنون سه میلیارد و 140 میلیون ریال به دانش آموزان بی بضاعت و ایتام و نیازمندان کمک کرده اند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خواف هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به فعالیت پنج پایگاه جشن نیکوکاری همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: 10 پایگاه نیز روز جمعه در مرسم نماز جمعه فعال خواهد بود.
حمید جعفری افزود: مردم خواف نیز تاکنون یک میلیارد و 700 میلیون ریال به جشن نیکوکاری کمک کرده اند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بجستان هم گفت: چهار پایگاه جشن نیکوکاری در این شهرستان فعال هستند و دیروز نیز کمکهای دانش آموزان در 80 مدرسه این شهرستان جمع آوری شد.
محمد مرتضوی افزود: مردم بجستان تاکنون 500 میلیون ریال در جشن نیکوکاری به دانش آموزان بی بضاعت و ایتام و نیازمندان کمک کرده اند.
شهرستانهای خواف، بجستان و گناباد در مجموع با 280 هزار نفر جمعیت به ترتیب در 267، 278 و 287 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.