علی ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان 43 میلیون و 600 هزار ریال به صورت نقدی و یک میلیارد و 164 میلیون و 50 هزار ریال به صورت کمک‌های غیرنقدی بوده است.
وی بیان کرد: هفته نیکوکاری با شعار 'عیدی برای همه' از دهم اسفند همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز شده و تا هفدهم ماه جاری ادامه دارد.
وی اضافه کرد: در این مدت هفت پایگاه ثابت و 2 پایگاه سیار در نقاط مختلف شهرستان جهت جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی فعال است.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت اظهار داشت: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری، ترویج فرهنگ نیکو‌کاری در اجتماع به ویژه دانش آموزان و همچنین نهادینه کردن احسان اجتماعی در جامعه است.
ابراهیمی افزود: در قالب جشن نیکو‌کاری 6 هزار پاکت و قلک در بین دانش آموزان مدارس این شهرستان نیز توزیع شده است.
به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری همه ساله در آستانه بهار، فرصتی را ایجاد می کند تا لحظه ای فارغ از هیاهوی روزمره، نگاهی به دور و بر خود بیندازیم و به یاد بیاوریم افراد نیازمندی را که در کنار ما زندگی می کنند و به یاری و همدلی ما نیاز دارند.
در این راستا کمیته امداد امام خمینی(ره) با برگزاری جشن نیکوکاری، این فرصت را به شهروندان یادآوری می کند تا با این اقدام، به دنبال ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه و به خصوص در بین دانش آموزان باشند.
سردشت با 120 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و چهار هزار خانوار این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
7562/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.