به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی 45 تن چوب درختچه گز قاچاق کشف شده بالغ بر 2 میلیارد و 250 میلیون ریال تخمین زده می شود.
وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان شاهرود حین کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به 2 دستگاه تریلی حامل چوب مظنون شدند و برای بررسی بیشتر دستور ایست دادند.
قاسمی تصریح کرد: با اظهار بی اطلاعی 2 راننده و همراه نداشتن هیچ سندی برای انتقال چوب ها در پاسخ به درخواست ماموران نیروی انتظامی از رانندگان برای ارائه مدارک و مجوزهای قانونی، پس از استعلام پلیس از اداره حفاظت از منابع طبیعی، قاچاق بودن محموله ها تایید شد.
وی افزود: پس از توقیف خودروها و بررسی های صورت گرفته، مشخص شد تریلی ها حامل چوب درختچه گز بوده که از شرق کشور به مقصد استان های شمالی بارگیری شده است.
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان این که متهمان برای پیگیری به دستگاه قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در مقابله با پدیده قاچاق، حضوری فعال و موثر دارد و برابر قانون با مخلان امنیت اقتصادی قاطعانه برخوردمی کند.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.