به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: ماموران انتطامی به منظور اجرای طرح و برنامه‌ های پیشگیرانه و مقابله‌ با قاچاق در سرخه با اجرای طرح ایست و بازرسی موفق به کشف این محموله ها شدند.
وی بیان کرد: ماموران به سه دستگاه کامیونت حامل مرغ زنده و گوشتی مشکوک و برای بررسی‌ های بیشتر آن‌ ها را متوقف کردند.
وی با اشاره به تناقض‌ گویی‌ های رانندگان غیربومی در ارائه مدرک و اسناد قانونی به پلیس اشاره و تصریح کرد: تناقض گویی ها ظن ماموران را به یقین تبدیل کرد و قاچاق بودن محموله اثبات شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان، ارزش ریالی این محموله‌ها را یک میلیارد و 100 میلیون ریال برشمرد و افزود: اقدامات پلیس برای مبارزه با قاچاق کالا است و در این مسیر نیروهای انتظامی هوشیارانه عمل می‌کنند.
به گزارش ایرنا، از هم استانی‌ها انتظار می‌رود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، کامیون‌های با پلاک مخدوش و مواردی از این دست مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل طبق قانون اقدام شود.
به گزارش نیروی انتظامی استان سمنان، ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این استان در 10 ماه سال 97 بیش از 487 میلیارد و 660 میلیون ریال بود که نسبت به سال گذشته، 287.5 درصد افزایش داشت.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.