سردار روح الامین قاسمی عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده استان سمنان در 10 ماه امسال، بیش از 487 میلیارد و 660 میلیون ریال بود که نسبت به سال گذشته، 287.5 درصد افزایش داشت.
وی، ارزش کالاهای کشف شده در سال 96 را بیش از 125 میلیارد و 851 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: سوخت، فرآورده های نفتی، دام و احشام، دارو و لوازم آرایشی- بهداشتی، کالاهای ممنوعه و مواد خوراکی، عمده ترین کالاهای کشف شده است.
قاسمی با بیان اینکه میزان پرونده های مربط به قاچاق 10 ماه امسال نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش داشت، بیان کرد: تعداد پرونده های قاچاق در 10 ماه امسال 726 فقره و در سال گذشته 679 فقره بود.
وی اضافه کرد: امسال میزان کشف مواد مخدر در استان سمنان به نسبت مدت مشابه سال قبل با 28 درصد افزایش رو به رو شده است.
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سال گذشته نیز پنج تن مواد مخدر در سمنان توسط مأموران نیروی انتظامی کشف شد، گفت: پخش این مواد در میان مردم، مشکلات بسیاری برای خانواده ها به وجود می آورد.
وی یادآور شد: در سه سال گذشته، نیروی انتظامی در استان سمنان موفق به کشف حدود 26 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر شده است.
فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی ماموریت های خود را بر مبنای مطالبات مردم برنامه ریزی می کند، ابراز داشت: ارتقاء امنیت اجتماعی نخستین اولویت و برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر ماموریت بعدی پلیس است.
استان سمنان، در مسیر محور اصلی شرقی- غربی کشور قرار دارد و با نظارت و هوشیاری پلیس سالانه تعداد قابل توجهی محموله های قاچاق در ایستگاه ها توسط ماموران کشف می شود.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.