به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس نصیری فرد شامگاه جمعه در مراسم اولین سالگرد شهید گمنام آمادگاه شهید هاشمی دامغان در زینبیه این شهر افزود: از سال 95 تاکنون، آمریکا پنج بار تصمیم حمله به ایران را مطرح کرده است که ترس از تفکر مقاومت و انقلابی گری مردم، عامل هراس آمریکا برای مقابله با ایران بود.
وی اضافه کرد: امروز تمامی تئوری های دشمن به شکست انجامیده است و 40 سالگی انقلاب اسلامی باشکوه تمام برگزار شد.
نصیری فرد به چهار مولفه قدرت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر چهار مولفه به 40 سالگی خود رسید که با داشتن این مولفه ها گام دوم انقلاب را هم با قدرت طی می کند.
وی افزود: اندیشه و تفکر الهی مبتنی بر اهل بیت(ع) و مبانی مفهومی انقلاب نخستین مولفه قدرت در انقلاب است که از سال 42 با حضور امام راحل کلید خورد.
نصیری فرد گفت: در تاریخ شاهدیم که تمام دولت هایی که زیر سلطه آمریکا بودند، نابود شدند اما جمهوری اسلامی ایران با استقلال خود و تکیه بر مبانی مفهومی، قدرت اول منطقه است.
وی ادامه داد: داشتن رهبری شجاع، مدیر و آگاه، دومین مولفه قدرت در نظام جمهوری اسلامی است.
نصیری فرد اضافه کرد: قدرت رهبری در منطقه به گونه ای است که بسیاری از کشورهای جهان، رهبری ایران را رهبری عالم و به عنوان رهبر شیعیان جهان می شناسند.
وی خاطر نشان کرد: وجود مردم مومن، متدین و انقلابی سومین مولفه قدرت انقلاب است که مردم عملکرد مسئولان با اصل انقلاب را جدا می دانند و به صحنه می آیند که با عهد با خدای خود، پشتیبان نظام باشند.
نصیری فرد تصریح کرد: مردم ایران با تمام نارضایتی هایی که ممکن است وجود داشته باشد پای انقلاب ایستاده و در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شدند تا پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را نشان دهند.
معاون بین‌الملل مجمع جهانی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها گفت: حرکت بر پایه اندیشه، تفکر مقاومت و انقلابی گری، چهارمین مولفه قدرت در نظام جمهوری اسلامی است.
شهرستان دامغان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان سمنان بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.