به گزارش ایرنا، قدرت الله ابک روز چهارشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر درجزین در سالن جلسات فرمانداری شهرستان مهدیشهر افزود: ساخت پایگاه آتش نشانی شهر درجزین و تکمیل ماشین آلات و نیروی انسانی آن به منظور ارایه خدمات به شهروندان در زمان وقوع حوادث در دست پیگیری است.
وی اضافه کرد: راه اندازی پایگاه آتش نشانی از مطالبات اصلی و اساسی مردم درجزین است و درصورت وقوع هر اتفاقی ناگوار خودروهای مهار آتش می بایست از شهرهای همجوار به درجزین وارد شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: توسعه زیرساختی شهر درجزین در چند سال گذشته بسیار قابل توجه بوده است و با برنامه ریزی اصولی برای رفع مشکلات در این شهر تلاش می شود.
ابک ادامه داد: اجرای طرح های آبخوان داری در مناطق همجوار درجزین در دست پیگیری است و با همکاری مسئولان این شهر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آماده اجرای این طرح را دارد.
وی تصریح کرد: ساخت و تجهیز آرامستان از دیگر طرح های مهم در شهر درجزین است که با تخصیص اعتبار کافی این طرح اجرایی می شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: برگزاری جشنواره و همایش های فصلی از اقدام های مهم و موثر در افزایش نشاط اجتماعی در شهر درجزین است که با برنامه ریزی اجرای این طرح ها در سال های آینده اجرایی می شود.
وی اضافه کرد: در بحث سرمازدگی باغ های درجزین، کشاورزانی که تسهیلات دریافت کرده بودند، بازپرداخت آن به مدت سه سال تمدید شده است.
ابک افزود: برای توسعه شهر درجزین در چهار دهه اخیر اعتبارهای خوبی مصوب شد و با برنامه ریزی اصولی این روند ادامه می یابد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: در بحث ساخت فاضلاب شهری درجزین نامه نگاری هایی انجام شد که در سال آینده با هماهنگی دستگاه ها برای اجرای این طرح اقدام می شود.
به گزارش ایرنا، درجزین از توابع شهرستان مهدیشهر در فاصله پنج کیلومتری مرکز استان سمنان و 10 کیلومتری مهدیشهر قرار دارد، بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 1395، این شهر دست کم 6 هزار نفر جمعیت دارد.
به گزارش ایرنا، در این نشست علیرضا آشناگر استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و مدیران شهرستانی حضور داشتند.
علیرضا آشناگر استاندار سمنان در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در برنامه ای یک روزه به شهرستان مهدیشهر سفر کرده است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.