به گزارش خبرنگار ایرنا سیداسماعیل میرغضنفری فرماندار جدید لاهیجان روز سه شنبه به همراه معاونان، بخشداران و رؤسای دستگاه های اجرایی شهرستان ، اولین ملاقات عمومی با مردم را در بقعه میرشمس الدین برگزار کرد و مدیران مشکلات و درخواست های آنان را بررسی کردند .
علاوه بر مدیران و معاونان ادارات ، حضور مدیران شهری بویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز قابل توجه بود و رضایتمندی شهروندان را همراه داشت.
فرماندار شهرستان لاهیجان در باره این دیدار صمیمی با مردم به خبرنگار ایرنا گفت: بدنبال سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر ارتباط رو در رو و بی واسطه با مردم و حل مشکلات آنان این دیدار عمومی به میمنت چهلمین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در بقعه میرشمس الدین برگزار شد که با استقبال خوب مردمی همراه بود.
میرغضنفری افزود: ملاقات با مردم و بیان مشکلات توسط آنان در مساجد که به عنوان کانون های شکل گیری انقلاب اسلامی محسوب می شوند از جایگاه مهمی برخوردار است و می تواند گامی انقلابی و مردمی برای حل بسیاری از مشکلات و معضلات باشد.
وی با اشاره به اینکه مردم همدل و همراه با نظام و مسئولان کشور هستند و شرایط فعلی اقتصادی کشور را درک می کنند خاطرنشان کرد: در تعامل با مردم خوب و انقلابی، می توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد و با بیان صادقانه و شفاف پیگیر معضلات شد.
‌فرماندار لاهیجان بیان کرد: تلاش می کنیم در نشست های عمومی و صمیمی با مردم به بررسی مشکلات آنها بپردازیم و در دیدارهای چهره به چهره پاسخگوی مطالبات شهروندان و در چارچوب قانون و در حد توان پاسخگو باشیم.
امروز (سه شنبه) میزکار مسئولان شهرستان لاهیجان به بقعه میر شمس الدین انتقال یافت و مدیران در دیداری چهره به چهره، پاسخگوی مشکلات شهروندان بودند.
لاهیجان 167 هزار نفر جمعیت دارد و در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.