معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان غربی گفت: از تمام ظرفیتها برای رفع مشکل بیکاری جوانان استفاده شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علی مصطفوی در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان شوط و معارفه فرماندار این شهرستان با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند ،تکریم ارباب رجوع را مهم دانست و به استفاده از همه ظرفیت ها برای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان تاکید کرد و یادآور شد: اگر مدیران تلاش مضاعف کنند می توانیم از بحران های سخت عبور کنیم ، همانطور که در دوران دفاع مقدس با اتحاد،همدلی و تلاش توانستیم این عرصه را به باشکوه ترین ادوار تاریخ ایران تبدیل کنیم.
وی با بیان اینکه تا امسال وارد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم شد و آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت ، اظهار کرد : انتظار داریم تمام مسئولان در هر جایگاهی که هستند عملکرد نظام را برای مردم تبیین کنند، حتماً در برنامه های دهه فجر از حضور مردم استفاده کنند و برنامه ها باید حول محور مردم اجرا شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: استکبار جهانی امروز وحدت ما را نشانه رفته است و از رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی ناراحت است لذا امروز از گروههای سیاسی انتظار می رود در زمینه رسیدن به وحدت و انسجام تلاش های مضاعفی داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ایجاد تعامل و همصدایی و همفکری در شهرستان را نتیجه کار خوب فرماندار دانست و بیان کرد: باید توجه داشته باشیم که انتقاد سازنده باید پذیرفته شود و از تخریب پرهیز شود.
مصطفوی اظهار امیدواری کرد که عبدالهی فرماندار جدید نیز با همین روحیه و کمک گرفتن از مردم شریف منطقه، علما و صاحب‌نظران و تعامل با دلسوزان انقلاب به ویژه ائمه جمعه و جماعت شهرستان، بزرگان شهر، نمایندگان مردم در مجلس، همکاران ارزشمند فرمانداری و همه کسانی که برای پیشرفت و عظمت جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند، بتواند منشاء خدمت بیشتر به مردم باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در پایان سخنانش با تقدیر از خدمات حسن عبدالهی اصل در طول دوره سرپرستی اش گفت: ایشان از مدیران شایسته، لایق و باکفایت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و خدمات ارزشمندی در شهرستان  ارائه دادند. امروز آقای عبدالهی را به‌عنوان فرماندار شهرستان شوط معرفی می‌کنیم و امیدواریم بتوانند با بهره‌مندی از کمک، دانش و تجربه همکاران در شوط منشاء اثر و خیر و برکت در شهرستان باشند.
حجت الاسلام جباری امام جمعه شهرستان شوط ، مشورت با صاحب نظران را از مهم ترین عوامل موفقیت دانست و گفت: در امور مختلف، می توان با استفاده از افراد صاحب نظر برای پیشبرد اهداف نظام و شهرستان کارها را بهینه کرد.
وی افزود: انسجام و اتحاد در شهرستان بین مسئولان باید ادامه داشته باشد، اما در خصوص نقاط ضعف پردیس باید به مسکن مهر، به عنوان یکی از معضلات این شهرستان و دغدغه مسئولان شهرستانی اشاره کرد.
نصیری قاِئم مقام منطقه آزاد ماکو نیز دراین جلسه با تاکید بر نگاه توسعه گرانه در شهرستان اظهار کرد: باید تفکر توسعه ایجاد شود و مدیران هم تفکر توسعه گرانه داشته زیرا توسعه زمانی معنا پیدا می کند که هم توسعه اقتصادی، اجتماعی،سیاسی و فرهنگی باشد که معیار سازمان منطقه آزاد همین است و کشورها را برهمین اساس مقایسه می کنند.
قائم مقام سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه شهرستانهای منطقه آزاد ماکو دارای ظرفیت و پتانسیل های تاریخی، طبیعی، مذهبی و گردشگری هستند، گفت: این پتانسیل و ظرفیت به عنوان یک مزیت اصلی می تواند زمینه ساز توسعه و رشد شهرستانها و رونق اقتصادی شوند.
عبدالهی اصل فرماندار شهرستان شوط  نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد استاندار به ایشان و توجه ویژه دولت تدبیر و امید به جوانان اظهار امیدواری کرد :بنده  بعنوان فرماندار با تمام توان و با همکاری سایر دستگاه های اجرایی در راستای مسیر رشد و توسعه شهرستان تلاش خواهد نمود.
وی در ادامه افزود : امروز کشور نیازمند برنامه های علمی و دقیق در سیاست گذاری است و هر یک از زیر مجموعه های دولت باید به نوبه خود توسعه اقتصادی و معیشت و اشتغال را در اولویت اقدامات خود قرار دهند به همین لحاظ تدوین سنتوسعه شهرستان یکی از اقدامات اساسی بنده خواهد بود .
به گزارش ایسنا،حسن عبدالهی اصل که به پیشنهاد استاندار آذربایجان غربی و حکم وزیر کشور به مدت 4 سال به سمت فرماندار شهرستان شوط منصوب شده بوده صبح امروز در شورای اداری شهرستان معرفی شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.