به گزارش ایرنا، فریدون بابایی فرماندار خلخال روز شنبه در آیین گرامیداشت روز دانشجو افزود: کسب رتبه اول فرمانداری این شهرستان در بین 10 فرمانداری استان در حالی است که در سال 95 رتبه آن دهم بود.
وی کسب این موفقیت را نتیجه کار گروهی و تلاش هماهنگ کارکنان فرمانداری، دستگاه های اجرایی زیر مجموعه آن و موفقیت کارگروه های مختلف در دست یابی به اهداف تعیین شده در شاخص های اقتصادی، اجتماعی، عمرانی وکاهش آسیب های اجتماعی ذکر کرد.
بابایی با بیان اینکه 70 درصد اشتغال در کشورهای پیشرفته جهان در دست بخش خصوصی است، اظهار داشت: صرف نگاه به دولت برای حل مشکل اشتغال صحیح نبوده و راهکار مناسبی برای حل معضل بیکاری نیست.
وی با گرامیداست روز دانشجو بر نقش حساس این قشر در توسعه منطقه تاکید کرد.
در این مراسم بشیر خالقی نماینده مردم شهرستان های خلخال وکوثر در مجلس نیز توسعه منطقه جنوب استان را نیازمند بهره گیری از توان علمی مراکز آموزش عالی وظرفیت قشر تحصیلکرده دانشگاهی دانست.
وی با بیان اینکه دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی برای مقابله با رشد آن دست به هرگونه اقدام زده است، گفت: امروز نیز جنگ اقتصادی دشمن با ایران اسلامی بصورت بسیار جدی شکل گرفته ودر این جنگ نقش دانشجویان تعیین کننده است.
7119/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.