به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر که با حضور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) برگزار شد افزود: شیاطین بحث هایی را در ماه های گذشته داشتند که مناسبت 40 سالگی انقلاب را جشن نگیریم.
وی بیان کرد: با این وجود دنیا بار دیگر شاهد حضور و مشارکت همه علاقمندان به نظام در دفاع از انقلاب خواهد بود.
استاندار بوشهر افزود: در چهل سالگی انقلاب اسلامی خدمات بزرگی در کشور اتفاق افتاده و بزرگترین افتخار آن برخورداری مردم از نظام جمهوری اسلامی با شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است.
گراوند اظهار داشت: نظام برپایه دستورات دین مبین اسلام در کشور مستقر شده و تکیه گاه و پایگاه آن رای مردم است.
وی ادامه داد: وقتی به خودباوری، استقلال و پیشرفت های علمی نگاه می کنیم نظام جمهوری اسلامی کارنامه ای پرافتخار دارد.
استاندار بوشهر ادامه داد: در یکسال اخیر که نظام سخت ترین دوران مالی را در کشور تجربه می کند چرخ توسعه و سازندگی متوقف نشده و با قدرت پیش می رود.
گراوند بیان کرد: شمار پروژه های عمرانی افتتاحی در استان بوشهر در سال گذشته 222 بود ولی امسال 554 پروژه به بهره برداری می رسد.
وی گفت: پارسال بیش از چهار هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه عمرانی استان بوشهر هزینه شد که این میزان در سال جاری به فراتر از هشت هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.
استاندار بوشهر افزود: در حوزه اقتصادی استان بوشهر در سال گذشته 26 پروژه با 760 میلیارد ریال افتتاح کرد که این شمار در سال جاری 66 پروژه با یکهزار و 610 میلیارد ریال است.
وی اظهار داشت: درصد افزایش پروژه ها از حیث تعداد در بخش های عمرانی و اقتصادی به ترتیب 149 و 146 درصد و از حیث ارزش ریالی نیز 94 و 110 درصد افزایش داشته است.
گراوند یادآور شد: شاید دشمنان در مسیر توسعه ایران اسلامی کندی ایجاد کنند اما پیشرفتهای کشور برخلاف میل آنها تداوم دارد.
وی اظهار داشت: وقتی کسی بگوید دولت در مسیر ارزش ها و انقلاب نیست باعث ناامیدی برای مردمی است که برای نظام جان و خون خود را نثار کردند.
گراوند بیان کرد: دولت و نظام کارهای بزرگی انجام داده که برخی گفتمان های تخریبی در این مسیر باعث می شود شیفتگان انقلاب در پیش خود احساس سرافکندگی کنند.
وی در ارتباط راه آهن بوشهر-شیراز گفت: امیدواریم ادامه فرایند این طرح انجام و اجرای پروژه از طرف استان فارس آغاز شود زیرا توسعه بندر بوشهر بدون این زیرساخت دچار وقفه می شود.
استاندار بوشهر اظهار داشت: بنادر متعدد بوشهر و بویژه مجتمع بندری نگین که می تواند پایگاه بزرگی برای توسعه اقتصادی کشور باشد با ریل توسعه آن شتاب می گیرد.
گراوند افزود: پروژه راه آهن از کارهای بزرگی بوده که دولت تدبیر و امید با همه مشکلات و در سخت ترین شرایط برای بوشهر مصوب کرد.
وی اظهار داشت: همچنین اعتبار 2 سد باغان و دشت پلنگ این استان از محل فاینانس تامین و عملیات اجرایی 6 سد آغاز شده است.
گراوند گفت: برای جاده بوشهر-کنارتخته نیز 570 میلیارد ریال تصویب و عملیات اجرایی پروژه آغاز شده است.
استاندار بوشهر ادامه داد: تا پیش از دولت یازدهم و دوازدهم کل اعتبارات ارزش افزوده ای که از روز نخست در بین روستاهای این استان توزیع شده 206 میلیارد ریال بود که این میزان در دولت یازدهم تا شهریور 97 به 155 میلیارد ریال افزایش یافته است.
گراوند گفت: این دولت با تمام وجود درجهت توسعه کشور در حرکت است و اعداد و ارقام پروژه ها بخوبی نشان دهنده این توسعه روزافزون است.
وی از صاحبان تریبون ها خواست در ایام چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در جامعه امید آفرینی کنند.
گراوند افزود: نمایشگاه های دستاوردهای انقلاب در استان بوشهر فرصتی است تا مدیران دستگاه های اجرایی به تبیین دستاوردهای نظام بپردازند.
استاندار بوشهر گفت: در ایامی که رسانه های بیگانه در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند باید کارنامه نظام بخوبی در معرض دید مردم گذاشته شود.
6043/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.