به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی درمسجد جامع این شهر بااشاره به دستاورد های نظام اسلامی افزود: رسیدن به استقلال ثمره خون شهیدان ، پیروی از امام (ره) و رهبری و استقامت مردم در برابر مشکلات است.
وی گفت: امروز باید حسین زمان خود را یشناسیم وبرای اعتلای کشور تلاش کرده با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نقشه های دشمنان را خنثی نماییم .
امام جمعه میامی با بیان این که، تبیین دستاوردهای نظام برای نسل جوان ازاولویت ها می باشد ، ادامه داد: دشمنان برای ضربه زدن به عزت و استقلال ما از تمام ابزارها و فضای مجازی استفاده می کنند.
خطیب جمعه میامی تصریح کرد: مردم باید هوشیارباشند وبرای حفظ نظام و آرمانهای انقلاب تلاش نمایند
امام جمعه میامی اظهار کرد : تحریم و جنگ اقتصادی استکباردر سایه اتحاد ملت بزرگ ایران باشکست مواجه می شود و یک بار دیگر ایران اسلامی از این توطئه سربلند بیرون می آید.
صفایی پور گفت : مشکلات اقتصادی ومعیشتی بامدیریت مردم ومسئولان قابل حل است و اقتصادمقاومتی راهکاری مناسب برای خنثی سازی نقشه های دشمنان می باشد.
امام جمعه میامی افزود:در شرایط اقتصادی کنونی نیاز است که همه مسئولان، مشکلات معیشتی مردم را در نظر بگیرند و برای رفع آن ها تلاش کنند.
وی بااشاره به تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) افزود: بانوان باید آن حضرت را سرلوحه خودقراردهند.
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.