به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مدرسه قلعه این شهر، افزود: برخی تلاش می کنند این مشکلات را بزرگ نمایی کرده و آن را بحرانی نشان دهند تا بین مردم و حاکمیت شکاف درست کنند.
وی ادامه داد: مشکلات کنونی کشور بسیار کمتر از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، مردم ایران مشکلات بسیار بزرگتر و جدی تر در آن زمان با همدلی و وحدت پشت سرگذاشتند.
خطیب جمعه شاهرود با بیان این که برخی مسوولان به گونه ای صحبت نکنند که دشمن سوء استفاده کند، افزود: همه مشکلات در سایه امنیت و در درون نظام قابل حل است اگر این مشکلات به سمت ناامنی برود برطرف نشده و مشکلات بیشتر می شود.
امینی تصریح کرد: دشمنان می خواهند با سوء استفاده از مشکلات موجود فضای کشور را سمت ناامنی پیش برده و نظام اسلامی را دچار چالش های بیشتر کنند.
وی با بیان این که دولت در خط مقدم جبهه اقتصادی است، افزود: حل مشکلات نیازمند تلاش مردم و همه ارکان نظام است امروز ایمان به توانایی جوانان کشور و تلاش جهادی ضروری است.
امام جمعه شاهرود به آغاز بهره برداری 2 طرح بزرگ پالایشگاه ستاره خلیج فارس و آبرسانی به شهرهای خرمشهر و آبادان در روزهای گذشته هم اشاره کرد و گفت: این دستاوردهای بزرگ با توجه به توانمندی های متخصصان داخل به دست آمد.
6167/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.