به گزارش ایرنا، سرهنگ منصور شوقانی روز شنبه در نشست خبری به منظور تشریح برنامه های دهه فجر سپاه قائم آل محمد(عج) در سالن بازرسی این سپاه استان سمنان، افزود: آیین عملیات اجرایی 40 هزار طرح زودبازده اقتصادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعت 14 امروز به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز می شود.
وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح های عمرانی و اقتصادی خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه است.
جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی یک هزار و 145 طرح اقتصادی و عمرانی در استان سمنان افتتاح می شود.
شوقانی اضافه کرد: راه اندازی نیروگاه های کوچک خانگی، کتابخانه، بوستان کودک، بهسازی معابر، اجرای طرح هادی، ساخت خانه بهداشت از جمله طرح های قابل بهره برداری از سوی سپاه قائم آل محمد (عج) در استان سمنان است.
وی اضافه کرد: در اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 180 متخصص فعالیت دارند که 25 درصد این افراد در استان سمنان فعایت می کنند.
جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: طرح های عمرانی و اقتصادی که از سوی سپاه در استان سمنان در دهه فجر کلنگ زنی می شود، حداکثر چهار تا 6 ماه آینده به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، در دهه فجر امسال 669 طرح با چهار هزار و 180 میلیارد ریال افتتاح و در این ایام عملیات اجرایی 98 طرح به ارزش سه هزار و 660 میلیارد ریال آغاز می شود.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.