به گزارش ایرنا، کریم خلیفه لیراوی روز یکشنبه درجلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر و برنامه ریزی ستاد هماهنگی خدمات سفر این بخش افزود: دراین نشست با تشکیل کمیته های تخصصی و زیرگروه ها، برنامه ریزی مناسب و با کیفیت تر از سال های گذشته برای بزرگداشت دهه مبارک فجر دراین بخش انجام می شود.
وی اظهارداشت: باتوجه به ساسیت گذاری هایی که در کشور به مناسبت گرامیداشت هرچه باشکوهتر چهلمین سال از انقلاب اسلامی شده به تبع آن در این بخش نیز تمهیدات لازم اندیشیده خواهد شد.
بخشدار امام حسن گفت: در دهه مبارک فجر، ایام فاطمیه دوم نیز تقارن پیدا کرده که باید حرمت این ایام به نحو مطلوبی نگه داشته شود.
وی بر اطلاع رسانی خدمات 40 ساله نظام به مردم تاکید کرد و افزود: تمامی دستگاه ها و نهادهای این بخش و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته نظام و برنامه های توسعه همه جانبه در زمان حاضر و آینده را بصورت گسترده به مردم اطلاع دهند تا در جریان قرار بگیرند.
خلیفه لیراوی بیان کرد: هرچه بتوانیم خدمات نظام را به جامعه بازگو کنیم رضایتمندی و امیدواری مردم به نظام و انقلاب بیشتر خواهدشد.
بخشدار امام حسن با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری این منطقه گفت: خدمات رسانی به گردشگران در تعطیلات نوروز باید بیش از گذشته و به نحو مطلوبی انجام شود.
وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه در بین 24 روستای هدف گردشگری استان بوشهر روستای حصار این بخش نیز انتخاب شده از دهیاران و شورای اسلامی این روستا انتظار داریم که برنامه ریزی مدونی برای ارایه خدمات به گردشگران براساس دستور و محورهای ابلاغی اتخاذ کنند.
در این نشست محمود بهی زاده به عنوان دبیر ستاد دهه فجر و هادی باریده دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش امام حسن معرفی شد.
بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و در جوار منطقه نفتی بهرگان قرار دارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.