به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر عصر شنبه در آیین افتتاح زمین های چمن مصنوعی فوتبال شهر آرادان افزود: یقین دارم که شیرمردان تیم‌ ملی فوتبال ایران همان طور که به راحتی دیوار چین را فروریختند، این بار هم سامورایی های ژاپن را هم شکست خواهند داد.
وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران می تواند بعد از 42 سال به فینال جام ملت های آسیا راه یابد و در آستانه چهلمین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عیدی خوبی به مردم دهند.
سلطانی فر با اشاره به دستاوردهای فوتبال ایران در عرصه های ملی و باشگاهی، اضافه کرد: تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس امسال جزو هشت تیم برتر آسیا در مسابقات باشگاه های آسیا قرارگرفتند و در بازی های آسیایی جاکارتار هم ورزشکاران مدال های رنگارنگی کسب کردند.
وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: جوانان ایران در المپیک امسال رتبه هفتم را کسب کرد که این عنوان افتخار بزرگ برای ورزش کشور محسوب می شود.
وی ادامه داد: با ‌گسترش زیرساخت های ورزشی مسابقات ملی و بین المللی را می توان در نقاط مختلف کشور برگزار کرد و منافع این اقدام برای تمامی مردم ایران خواهد بود.
وی اضافه کرد: هر روزی که زمینه شور و شادی مردم را فراهم کنیم آن روز برای ما مبارک و فجر است.
وزیر ورزش و جوانان افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی هر روز یک طرح ورزشی در نقاط مختلف کشور به بهره برداری می رسد و هفته گذشته به 6 استان کشور سفر کردم که در تمامی این استان ها طرح های ورزشی خوبی به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان روز شنبه در برنامه ای یک روزه به منظور افتتاح، بازدید و کلنگ‌زنی چند طرح ورزشی به استان سمنان سفر کرده است.
استان سمنان با جمعیت بیش از 702 هزار نفر، 37 هزار و 219 ورزشکار بیمه شده دارد و 2 هزار و 14 مدال در عرصه ورزش توسط ورزشکاران این استان کسب شده است.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.