مهدی نوروزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین در این مدت 76 نفر به دلیل حوادث کار به پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کردند که این رقم در ماه های مهر، آبان و آذر سال گذشته هم 76 نفر بود.
وی خاطر نشان کرد: در چهار ماه گذشته یک هزار و 272 نفر به دلیل سوانح رانندگی به اداره کل پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته یک هزار و 210 مورد بود.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان ادامه داد: میزان آمار نزاع در این مدت در استان 17 درصد افزایش یافت و در فصل پاییز یک هزار و 108 نفر به دلیل نزاع به دفاتر این اداره کل در سمنان مراجعه کردند.
نوروزی اضافه کرد: همچنین در ماه های مهر، آبان و آذر سال گذشته 951 نفر به دلیل نزاع به پزشکی قانونی استان سمنان مراجعه کرده بودند.
وی تصریح کرد: افزایش آمار نزاع در استان سمنان از عوامل مختلف تاثیر می پذیرد که مسایل اقتصادی و کاهش صبر و تحمل در بروز اتفاق های روزمره یکی از عوامل این پدیده تلخ در جامعه است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با اشاره افزایش سوانح رانندگی در جاده های استان گفت: کاهش سوانح رانندگی در سمنان نیازمند فرهنگ سازی و رفع مشکلات زیرساختی در حوزه راه است.
به گزارش ایرنا، میزان مراجعه نزاع در نیمه نخست سال 96 به مراکز پزشکی قانونی استان سمنان 2 هزار و 442 نفر بود که این رقم در مدت مشابه امسال به بیش از 2 هزار و 662 نفر افزایش یافت.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.