به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالله حسنی روز پنجشنبه در آیین آغاز رزمایش طرح زمستانه پلیس سمنان در ستاد فرماندهی انتظامی استان، افزود: کاهش سوانح رانندگی در جاده های سمنان همواره در اولویت کاری فرمانده انتظامی استان سمنان است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر 60 گروه تخصصی و امدادی پلیس، 60 گروه پلیس راه برای افزایش خدمات رسانی با آغاز طرح رزمایش زمستانه پلیس راه و راهور در محورهای استان مستقر می شود.
جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان ادامه داد: حضور موثر پلیس و نیروهای امداد و نجات در محورهای ارتباطی سمنان علاوه بر افزایش تردد، باعث دلگرمی مسافران و گردشگران در زمان تردد از محورهای استان است.
سرهنگ حسنی اضافه کرد: افزایش انضباط ترافیکی و تسریع در بازگشایی محور و گردنه های برف گیر استان همزمان با آغاز طرح زمستانه در اولویت کاری دستگاه های مسئول باشد.
وی تصریح کرد: اصحاب رسانه استان سمنان با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به موقع از شرایط آب و هوایی و میزان تردد در جاده های استان در انضباط ترافیکی در محورهای ارتباطی استان تاثیرگذار باشند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: افزایش امنیت در جاده های استان همواره در اولویت فرماندهی انتظامی استان است و جاده های سمنان یکی از ایمن ترین راه های ارتباطی کشور است.
طرح زمستانه پلیس راه و راهور تا 22 اسفند 97 در استان سمنان ادامه می یابد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.