به گزارش ایرنا، نوید دانایی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت روز دانشجو با حضور رئیس جمهور از برنامه های کاروان تدبیر و امید در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، بیان کرد: در روزگاری دور بسیاری از دانشجویان درس و دانشگاه را رها کردند و به جبهه ها رفتند و به حفظ مرزها پرداختند.
وی ادامه داد: بعد از جنگ این افراد به خانه ها و دانشگاه های خود برگشتند و به پژوهش های خود ادامه دادند.
وی بیان کرد: امروز نیز راه و هدف همان سربلندی ایران و ایرانی است که دانشجویان و استادان برای دست یابی به آن تلاش می کنند.
دانایی با اشاره به اعمال تحریم های علیه ایران اضافه کرد: ایران ناخواسته با جنگی مواجه شده است که منافع و سلامت جسم و جان را نشان گرفته است که نشان از یک جنگ تمام عیار دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به طرح تحول سلامت گفت: این طرح مانند چتری برای حمایت از مردم است که با پرداخت اندکی از هزینه ها، خدمات درمانی با کیفیت دریافت می کنند.
در این آیین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری نیز در جمع دانشجویان استان سمنان سخنرانی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه وارد استان سمنان شد و تا فردا برنامه های مختلفی در این استان دارد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه در قالب سفر کاروان تدبیر و امید در استان سمنان حضور دارد و در این سفر 78 مصوبه با 14 هزار و 660 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.