دکتر مهران محسنی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پنج سال گذشته فضای بهتری برای فعالیت دانشجویان در انجمن ها،تشکل ها و کانون های مختلف علوم پزشکی این استان فراهم شده که موفقیتی مهم محسوب می شود.
وی اظهار داشت: هم اکنون 2 تشکل اصلی بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان که 2 طیف مختلف را تشکیل می دهند بصورت فعالانه و در چارچوب های تعیین شده برنامه های متعددی را برگزار می کنند.
محسنی افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته تلاش می شود، در صورت استقبال و تقاضای گروههای هدف سه کانون جدید نیز راه اندازی شود که این کار در راستای مشارکت بیشتر آنان انجام می گیرد.
وی بیان کرد: بررسی ها بیانگر آن است فضای خوب شکل گرفته برای فعالیت دانشجویان در تشکل ها، انجمن ها و کانون ها به جلب اعتماد آنان منجر شده و تداوم همین روند اثر بخشی بهتری را به همراه دارد.
معاون فرهنگی و امور دانشجویی و دبیر شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: در صورت ایجاد شرایط لازم و رویکرد مثبت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ساختمان جداگانه ای برای فعالیت کانون ها و تشکل ها ایجاد خواهد شد که این مهم پویایی این بخش را به دنبال خواهد داشت.
وی اضافه کرد: طبق آخرین امار ارائه شده سه هزار و 815 دانشجو در رشته های مختلف علوم پزشکی استان فعالیت می کنند که 570 نفر عضو این کانون ها هستند که با شمار ثبت نام جدید افزایش خواهد یافت.
این مسئول خاطر نشان کرد: طبق برنامه اعلام شده از سوی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان ثبت نام دانشجویان جدید الورود از یک مهر آغاز شده که تا چهارم همین ماه از ساعت 8:30 الی 14:30محل کتابخانه مرکزی دانشگاه (قلم‌چی) در حال انجام است.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.